Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:14Jag skulle behöva en personlig farthållare som kan ligga i mellan 5:10-5:14 tempo en mil och släpa runt mig. Vart kan man hyra en sån? 🙂
Jag skulle behöva en personlig farthållare som kan ligga i mellan 5:10-5:14 tempo en mil och släpa runt mig. Vart kan man hyra en sån? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:28Årstaviken runt kanske? Jag är på. Billig är jag också.
Årstaviken runt kanske? Jag är på. Billig är jag också.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:29Årstavikens backar grejar jag aldrig i det tempot. Även om dom är små. Det blir mycket att ta igen i tanto då 🙂
Årstavikens backar grejar jag aldrig i det tempot. Även om dom är små. Det blir mycket att ta igen i tanto då 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:32Eller hur? Årstalundens Båtklubb till Årstabron är 800 meter, det ska du klara på 3:30-3:40! 😉
Eller hur? Årstalundens Båtklubb till Årstabron är 800 meter, det ska du klara på 3:30-3:40! 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:36Haha i dina (och framförallt mina) drömmar. Årstabron klarar jag dock i 4:00 tempo om det inte är motvind (V)
Har du ingen plattare vända på lager? 🙂
Haha i dina (och framförallt mina) drömmar. Årstabron klarar jag dock i 4:00 tempo om det inte är motvind (V)
Har du ingen plattare vända på lager? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:41Brunnsviken runt? Finns bara en backe värd namnet där.
Brunnsviken runt? Finns bara en backe värd namnet där.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:59109 anmälda och en är redan i mål!
109 anmälda och en är redan i mål!
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 15:35Så då har jag gjort mitt för januari redan nu och det blev en liten förbättring igen, ville ha det avklarat innan Sylvesterloppet nästa vecka och idag var det perfekta förutsättningar för löpning.
Kent nu får du jaga mig..... 😉
Så då har jag gjort mitt för januari redan nu och det blev en liten förbättring igen, ville ha det avklarat innan Sylvesterloppet nästa vecka och idag var det perfekta förutsättningar för löpning.
Kent nu får du jaga mig..... 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 00:26Glöm inte bort tävling, där du kan vinna Ära och Berömelse samt en rolig bok.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=349665
Glöm inte bort tävling, där du kan vinna Ära och Berömelse samt en rolig bok.
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 07:10Kör min vända idag men det blir inte ens ett försök till förbättring då jag fortfarande är lite mör efter "Årets sista långpass" ala 43km i söndags...
Kör min vända idag men det blir inte ens ett försök till förbättring då jag fortfarande är lite mör efter "Årets sista långpass" ala 43km i söndags...