Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:29Det blir definitivt i år för min del. Ifall jag inte skulle hinna före nyårsfirandet blir det krockar med andra tävlingar för min del.
Det blir definitivt i år för min del. Ifall jag inte skulle hinna före nyårsfirandet blir det krockar med andra tävlingar för min del.
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:43Kommer bli grymt tungt att lyckas toppa dec-tiden. Den som lever får se vad som händer..
Kommer bli grymt tungt att lyckas toppa dec-tiden. Den som lever får se vad som händer..
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:45Det spelar ingen roll om det blir i år eller nästa år.
Det spelar ingen roll om det går fortare eller långsammare.
Det enda som betyder något är att jag ska delta i Januariutmaningen, eftersom jag lyckades missa båda november och december pga magåkomma
Det spelar ingen roll om det blir i år eller nästa år.
Det spelar ingen roll om det går fortare eller långsammare.
Det enda som betyder något är att jag ska delta i Januariutmaningen, eftersom jag lyckades missa båda november och december pga magåkomma
Quote from Lotta Lindström on 10 December 2008, 23:48Jag kör nästa år. Verkar som mina ben har gett med sig (peppar peppar). Dock blir det en promenad istället för löpning.
Jag kör nästa år. Verkar som mina ben har gett med sig (peppar peppar). Dock blir det en promenad istället för löpning.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 06:21@Ingmari
Passa på när kroppen tilllåter. Starten är öppen redan nu.@Sara
Det är väll ingen bedrift röra sig i en ½timme. Moralen att fortsätta framåt efter 2 timmar gör mig imponerad.
@Ingmari
Passa på när kroppen tilllåter. Starten är öppen redan nu.
@Sara
Det är väll ingen bedrift röra sig i en ½timme. Moralen att fortsätta framåt efter 2 timmar gör mig imponerad.
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 07:25Härliga kommentarer, Lars! 🙂
Härliga kommentarer, Lars! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 11:54Min planerade start är på juldagen, får se hur det blir.
Frågan är, när springer Kent? 😉
Min planerade start är på juldagen, får se hur det blir.
Frågan är, när springer Kent? 😉
Quote from Olof Robertson on 11 December 2008, 13:12Jag kanske slår till och kör på julaftons förmiddag faktiskt 🙂
Jag kanske slår till och kör på julaftons förmiddag faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 17:41Jag är lite konservativt lagd, så januari vill jag ha i januari om det går. Men vi får se. Beror både på väderprognoser och helgplanering. Skall försöka slå till när man behöver (H), hittills har det varit pannlampa som gällt för mig.
Jag är lite konservativt lagd, så januari vill jag ha i januari om det går. Men vi får se. Beror både på väderprognoser och helgplanering. Skall försöka slå till när man behöver (H), hittills har det varit pannlampa som gällt för mig.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 15:39Jag var visst först ut igen. Men sista chansen förutom 4e/5jan och vågar inte tro på att vädret i umeå tillåter någon vidare runda då, plus att det är tentaplugg som gäller så passade på i GBG i dag när vädret faktiskt var riktigt härligt (iaf i förmiddag
Jag var visst först ut igen. Men sista chansen förutom 4e/5jan och vågar inte tro på att vädret i umeå tillåter någon vidare runda då, plus att det är tentaplugg som gäller så passade på i GBG i dag när vädret faktiskt var riktigt härligt (iaf i förmiddag