Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Markus! "måttliga 36:15"...
Vi spelar inte riktigt i samma liga om man säger så (#)
Grymt tempo du håller!!!

Linda, vilken tur att det var halt hos dig så du inte kom före mig i listan 😉
Grattis iaf till PB, gott kämpat i halkan!

Hmm, jo... jag inser att jag spelar i en helt annan division än alla (!?!?) andra här. Känner mig faktiskt ganska ensam under 40min... 🙁 Näst snabbaste strax över 42min och faktiskt FLER över timmen (alltså söligt joggingtempo enligt mig ;)) än antalet

Markus: Om inte du tycker vi är jättetråkiga med våra med dina mått mätt urusla tider tycker åtminstone jag att det är jättekul att du redovisar din löpning här så att man får en syn på löpningen från en annan planet. 😀 Det hjälper åtminstone mej när jag

Markus - trots mitt "söliga joggingtempo" så förstår jag mycket väl att det spelar stor roll för dig om du springer milen på 34 eller 36 minuter - dina ambitioner är ju lite andra än mina 😉
Min son (17 år och längdskidåkare) springer milen på under 40 mi

Precis - det är lika svårt att kapa exempelvis 30 sekunder på miltiden för den som ligger runt timmen som för den som ligger under 40 minuter. Vi tävlar ju mot oss själva i den här utmaningen, annars skulle det bli knepigt. Du är 23 år och jag kunde vara

Näerå, jag tycker inte ni är tråkiga. Är själv en väldigt hälsomedveten motionär i grunden, även om jag lagt en del satsning "ovanpå" det, så även om jag tycker 1h 20min på 10km är "jättesöligt" så är det mer en beskrivning på hur JAG upplever det tempot.

Har man så dåligt självförtroende kan man ju inte ställa upp i några tävlingar överhuvudtaget eller ens diskutera löpning på ett forum. Då får man väl pyssla på i sin ensamhet så att man inte riskerar att bli slagen av någon.... 😀

Nej kör på du och berä

Det är ju mångfalden som är så totalt inspirerande och medryckande. Alla är vi lika nöjda och glada varesig vi springer på en halv eller enochenhalv timme 🙂

Tycker inte alls du verkar vara en översittare Markus, tvärtom. Blir alltid lika glad när ett proffs (jämfört med mig) peppar andra som har sämre tider. Fortsätt här så inspirerar du säkert några till stordåd. 😀