Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2008, 10:49Väl sprunget och väl skrivet Markus.
Det här med siffernörderi är kul tycker jag med. Jag har flera ggr
fått till inlägg nr 500 här på forumet. Sätter en viss ära i det faktiskt.
Kul att du ska vara med i December igen Markus. Hoppas du får gå på småmoln
Väl sprunget och väl skrivet Markus.
Det här med siffernörderi är kul tycker jag med. Jag har flera ggr
fått till inlägg nr 500 här på forumet. Sätter en viss ära i det faktiskt.
Kul att du ska vara med i December igen Markus. Hoppas du får gå på småmoln
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:13Nu är det min tur att spotta i nävarna och försöka sätta fart. Åt precis en macka som måste lägga sig till rätta först bara.
Jag lär inte heller få någon * efter mitt namn den här månaden, är gräsligt stel i vaderna. Det är bara att springa och försöka s
Nu är det min tur att spotta i nävarna och försöka sätta fart. Åt precis en macka som måste lägga sig till rätta först bara.
Jag lär inte heller få någon * efter mitt namn den här månaden, är gräsligt stel i vaderna. Det är bara att springa och försöka s
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2008, 11:15Kom igen nu Fia-Lotta!
GO GO GO!!!
Kom igen nu Fia-Lotta!
GO GO GO!!!
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:17yäh, yäh, yäh!!!!! 😉
yäh, yäh, yäh!!!!! 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:38Markus , Jag tycker du framställer dig shysst. Du har all rätt att vara lite smygdivig med den farten om du skulle vilja. (H)
Markus , Jag tycker du framställer dig shysst. Du har all rätt att vara lite smygdivig med den farten om du skulle vilja. (H)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 12:26OK, jag överdrev nog risken att andra skulle "ta illa upp". Det enda jag sagt är ju typ bara att jag tycker 6min-fart är "söligt joggingtempo" och det är ju inte såååå fruktansvärt elakt. Bara lite... 😉
OK, jag överdrev nog risken att andra skulle "ta illa upp". Det enda jag sagt är ju typ bara att jag tycker 6min-fart är "söligt joggingtempo" och det är ju inte såååå fruktansvärt elakt. Bara lite... 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 13:55Marcus, klart du ska vara med! Och självklart är det svårare att kapa sekunder på din nivå än minuter på nybörjarnivå.
Minns själv första gången jag sprang öht efter att andra barnet fötts (c:a 7-8 månader efter). Då sprang jag 6 km på 38 minuter! Veckan
Marcus, klart du ska vara med! Och självklart är det svårare att kapa sekunder på din nivå än minuter på nybörjarnivå.
Minns själv första gången jag sprang öht efter att andra barnet fötts (c:a 7-8 månader efter). Då sprang jag 6 km på 38 minuter! Veckan
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 13:56FiaLotta!!! Ingen idé att heja nu väl för du är väl redan i mål men varför rapporterar du inte??? 😉
FiaLotta!!! Ingen idé att heja nu väl för du är väl redan i mål men varför rapporterar du inte??? 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 14:05Markus, Ja allt är ju relativt 😉
Markus, Ja allt är ju relativt 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 14:126-minuterstempo är underbart, BASTA! (H:)
Ser dock tuffa intervallpass framför mig för att få den där sköna känslan på lite snabbare tid......
6-minuterstempo är underbart, BASTA! (H:)
Ser dock tuffa intervallpass framför mig för att få den där sköna känslan på lite snabbare tid......