Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 16:09Vad många som är grymt duktiga! Siktar på att slå dig nästa gång Fia-Lotta! utan en halvminut väntan på gröngubbe så är det inte så mycket till. får hoppas på ok underlag då bara, fast egentligen hoppas jag ju att snön lagt sig till dess så jag får börja
Vad många som är grymt duktiga! Siktar på att slå dig nästa gång Fia-Lotta! utan en halvminut väntan på gröngubbe så är det inte så mycket till. får hoppas på ok underlag då bara, fast egentligen hoppas jag ju att snön lagt sig till dess så jag får börja
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 16:10Men fasen Fialotta! Snacka om att mörka formen 😉
Grattis till kanontid!
Men fasen Fialotta! Snacka om att mörka formen 😉
Grattis till kanontid!
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 17:32Men Petra, 3:00 på 1000m är en grymt bra tid för kvinnor!! Motsvarar tveklöst under 40min på milen, och får anses vara en bättre prestation än de 35min jag som 23årig kille springer på. Medveten om detta? 🙂
Nu har du i och för sig inte sprungit på 3:00
Men Petra, 3:00 på 1000m är en grymt bra tid för kvinnor!! Motsvarar tveklöst under 40min på milen, och får anses vara en bättre prestation än de 35min jag som 23årig kille springer på. Medveten om detta? 🙂
Nu har du i och för sig inte sprungit på 3:00
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 17:38Petra: Nej - jag känner helt klart hotet! 😀
AT: Jag mörkade för mig själv också i så fall - är fortfarande chockad. 😀
Petra: Nej - jag känner helt klart hotet! 😀
AT: Jag mörkade för mig själv också i så fall - är fortfarande chockad. 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 17:43Ja Petra, du borde klå mig med råge faktiskt - jag klarar nog EN kilometer strax under 4 minuter skulle jag gissa. Fast jag har inte provat på ett tag - måste testa snart. 😀
Ja Petra, du borde klå mig med råge faktiskt - jag klarar nog EN kilometer strax under 4 minuter skulle jag gissa. Fast jag har inte provat på ett tag - måste testa snart. 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:29Fialotta: eller så är det fler än jag som är siggiga tävlingsmänniskor här? 😉
Kilometerutmaningen tar jag er dock _aldrig_ på... seg men inte värst snabb, det är jag 🙂
Fialotta: eller så är det fler än jag som är siggiga tävlingsmänniskor här? 😉
Kilometerutmaningen tar jag er dock _aldrig_ på... seg men inte värst snabb, det är jag 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:32siggiga???? (#)
Jag är tvärt om - ganska snabb på korta distanser, men noll uthållig på milen så det jämnar ut sig! 🙂
siggiga???? (#)
Jag är tvärt om - ganska snabb på korta distanser, men noll uthållig på milen så det jämnar ut sig! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2008, 19:12Det var kul att höra att det gick så bra Fia-Lotta!
Du kände ju dej lite sliten innan. Märkligt men det är precis så jag känner nästan
varje gång. Nästan alltid huvudvärk när jag böjer mej ner för att knyta skorna.
Segt och eländigt känns det då.Great p
Det var kul att höra att det gick så bra Fia-Lotta!
Du kände ju dej lite sliten innan. Märkligt men det är precis så jag känner nästan
varje gång. Nästan alltid huvudvärk när jag böjer mej ner för att knyta skorna.
Segt och eländigt känns det då.
Great p
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:14Tack! 🙂
Ja man vet aldrig hur det går förrän man faktiskt är igång. Som ett lotteri - så mycket som spelar in.....
Oftast mentalt tycker jag.
Tack! 🙂
Ja man vet aldrig hur det går förrän man faktiskt är igång. Som ett lotteri - så mycket som spelar in.....
Oftast mentalt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:17Fia-Lotta, imponerande! Här kommer man tydligen med tomma hot. Jag skulle ju springa om Stefan Asp, och han skulle springa om dig. Men han blev ju skadad, och du springer som en annan gasell. Bara att buga sig, imponeras, och inspireras!
För inspiration
Fia-Lotta, imponerande! Här kommer man tydligen med tomma hot. Jag skulle ju springa om Stefan Asp, och han skulle springa om dig. Men han blev ju skadad, och du springer som en annan gasell. Bara att buga sig, imponeras, och inspireras!
För inspiration