Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var som den, 3:e snabbaste tid 🙂 Trots att det inte är i närheten av pb. Hoppas att jag kommer att redovisa ett resultat som börjar på en 3:a någon gång i Mars kanske.

Starkt sprungit av Markus, kanske ingen överraskning iofs. Inte efter att ha l

Tro och tro, det gjorde jag faktist inte. Inte efter att ha tittat lite i din träningsdagbok. Men jag kunde alltid inbilla mig det. Eller "visualisera det för mitt inre", eller "veta tills jag bevisats om motsatsen". För egen del känns inbillning som det

Du får krya på dig!

Jag körde min Vinterutmaningsmil igår, söndag. Men den dyker inte riktigt upp under tävlingsberättelser... Jag tror det blir tokigt när jag importerar träningen från Garmin.

Nåväl, slog PB. Nytt sådant är 0.54:01
Dock tyckte min gps-

Du får ta mig nästa gång Henrik 🙂

Ingmari, Klart du ska gå rundan istället. Se det som en mental sak den här gången och passa på att njuta och analysera din bana lite. Nya tag i december 🙂

Det är så fantastiskt med funbeat. Tänk vad ett inlägg från en vilkt främmande människa kan göra. Nu blev jag riktigt peppad att faktiskt gå rundan. Tack, Linda!

Min runda blev en verklig kanonrunda. Var innan taggad och hade förhoppning innan oktober att jag skulle försöka förbättra mig med 1 min/månad fram till mars om möjligt.
men det var innan jag slog till med en klart bättre tid i oktober än jag trodde jag s

Härligt jobbat Kent, och den där kompisen vet vi ju redan vem det är 🙂

Markus mfl, jag vet att 3.00 är bra på km och att det är liten chans att nå dit men har ändå det som mål. Är inte heller säker på att vår bana är exakt en km men ska kolla ngn dag, bästa tid där är iaf 3.27 tror jag. Anledningen att jag jagar tid på en km

Kom till start en vecka försenad. Tittade mig omkring och det var onekligen tomt i startfältet. Nåja tänkte jag. Inte har jag rest den här långa vägen för att i sista stund ge upp. Sån är inte jag. Utan medtävlande gjorde jag några avancerade inställninga