Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:14Men du visar ju inte vilka dina kompisar är!!! Hur ska vi då veta??
Men du visar ju inte vilka dina kompisar är!!! Hur ska vi då veta??
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:15Äh, ni behöver inte veta. Jag vill leka gud och avgöra.
Kan man ha en lista över folk man är kär i också, i så fall vill jag ha dig överst AM.
Äh, ni behöver inte veta. Jag vill leka gud och avgöra.
Kan man ha en lista över folk man är kär i också, i så fall vill jag ha dig överst AM.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:15Läste fel på Eriks kommentar tidigare i tråden, jag trodde han kallade David för Balrog... *hoppsan*
Läste fel på Eriks kommentar tidigare i tråden, jag trodde han kallade David för Balrog... *hoppsan*
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:16Dito Maria.
Dito Maria.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:17Mer sannolikt att jag blir kallad belsebub
Mer sannolikt att jag blir kallad belsebub
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:18På tal om ämnet så provade jag just att lägga upp mina kompisar för visning. Till min stora förvåning, och med viss besvikelse, upptäckte jag att jag var träningskompis med mig själv!!! Man vill ju gärna följa sin mammas råd om att inte umgås med dem som
På tal om ämnet så provade jag just att lägga upp mina kompisar för visning. Till min stora förvåning, och med viss besvikelse, upptäckte jag att jag var träningskompis med mig själv!!! Man vill ju gärna följa sin mammas råd om att inte umgås med dem som
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:22*skratt* Det tar sig....
*skratt* Det tar sig....
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:24You will not pass!
You will not pass!
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:25Kan vi inte prata om skivbromsar och tubdäck oxå?
Kan vi inte prata om skivbromsar och tubdäck oxå?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:26Nu låter det som man riskerar olja på fingrarna, nej då vill inte jag vara me!
Nu låter det som man riskerar olja på fingrarna, nej då vill inte jag vara me!