Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 16:20Jag har kört i skogen med vanliga bromsar och det har gått alldeles utmärkt. Men så har jag också en ofjädrad MTB 🙂
Jag har kört i skogen med vanliga bromsar och det har gått alldeles utmärkt. Men så har jag också en ofjädrad MTB 🙂
Quote from ellen olsson on 3 September 2009, 20:11Thou shalt
Thou shalt
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:11> Tacka vet jag avgasbroms! Varför har man aldrig infört det på cykel tro? 😉
Ingen aning.
Men cyklar med motorbroms finns ju, de kallas för fixie.
> Tacka vet jag avgasbroms! Varför har man aldrig infört det på cykel tro? 😉
Ingen aning.
Men cyklar med motorbroms finns ju, de kallas för fixie.
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 19:55Vi hade myche broms utmed häcken mot söder i år...å det var en djävla pina.;)
Vi hade myche broms utmed häcken mot söder i år...å det var en djävla pina.;)
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:41Denna tråden kom ju att handla om lite annat, men...
...hur blev det? Var det nån som valt att visa sina träningskompisar?
Kollat runt lite och hittar ingen som visar sina kompisar. Antar att det är av hänsyn till att några eventuellt inte vill "exponera
Denna tråden kom ju att handla om lite annat, men...
...hur blev det? Var det nån som valt att visa sina träningskompisar?
Kollat runt lite och hittar ingen som visar sina kompisar. Antar att det är av hänsyn till att några eventuellt inte vill "exponera
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 20:54Jo Anders, om du läst noga så provade jag alltså funktionen. Jag är numera träningskompis med mig själv och några andra.
Jo Anders, om du läst noga så provade jag alltså funktionen. Jag är numera träningskompis med mig själv och några andra.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:04Jo det har jag läst, men tog du bort funktionen sen? Jag ser det inte på din sida nu, eller är det bara kompisar till en själv som ser vilka träningskompisar man har om man väljer att visa det?
Jo det har jag läst, men tog du bort funktionen sen? Jag ser det inte på din sida nu, eller är det bara kompisar till en själv som ser vilka träningskompisar man har om man väljer att visa det?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:14Nej, den är kvar längst ned i högerspalten på min sida. Åtminstone ser jag mina träningskompisar där, hmmm?
Nej, den är kvar längst ned i högerspalten på min sida. Åtminstone ser jag mina träningskompisar där, hmmm?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:17Jag ser då inget...
Jag ser då inget...
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:30Skumt. Så här ser det ut för mig:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29290000-29299999/640x480/29295541.jpg?0
Skumt. Så här ser det ut för mig:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29290000-29299999/640x480/29295541.jpg?0