Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:13NEJ....!
Jag är inte ironisk....en träningskompis har jag fått eftersom vi kör i samma grupp typ å känner att det verkar funka bra då. TRÄFFATS.
En annan har jag fått för att jag åker förbi hans arbetsplats varja dag jag jobbar å det i ett pyttelitet samh
NEJ....!
Jag är inte ironisk....en träningskompis har jag fått eftersom vi kör i samma grupp typ å känner att det verkar funka bra då. TRÄFFATS.
En annan har jag fått för att jag åker förbi hans arbetsplats varja dag jag jobbar å det i ett pyttelitet samh
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 22:22Jag har faktiskt lite grand samma fråga som Kjell. Är folks träningskompisar polare man känner sedan tidigare eller hur funkar det?
Kan iofs tänka mig att syftet med träningskompisar är att få inspiration etc och då är det ju inte nödvändigt att man kän
Jag har faktiskt lite grand samma fråga som Kjell. Är folks träningskompisar polare man känner sedan tidigare eller hur funkar det?
Kan iofs tänka mig att syftet med träningskompisar är att få inspiration etc och då är det ju inte nödvändigt att man kän
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 22:48Jag har 40 träningskompisar som tränar regelbundet.
Av dessa har jag träffat 28st IRL och 10 st känner jag väl.De jag inte träffat men har som träningskompis (åt båda håll) börjar väl med att man kommenterar varandras träning/blogg kanske efter att ha
Jag har 40 träningskompisar som tränar regelbundet.
Av dessa har jag träffat 28st IRL och 10 st känner jag väl.
De jag inte träffat men har som träningskompis (åt båda håll) börjar väl med att man kommenterar varandras träning/blogg kanske efter att ha
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 09:37Fungerar bra med dessa som man vill blogga med här á FunbeatSajten! 😉
Kanonbra denna Hemsida där man kan föra Träningsdagbok, Etc. akt.)
Håkan 🙂
Fungerar bra med dessa som man vill blogga med här á FunbeatSajten! 😉
Kanonbra denna Hemsida där man kan föra Träningsdagbok, Etc. akt.)
Håkan 🙂
Quote from Bengt Askerfelt on 10 September 2009, 07:52Mina träningskompisar är såna jag av en eller annan anledning messat privat med men jag har inte känt dem innan (utom två). Är det personer som tränar samma saker som jag eller om de är inspirerande personer (eller bara trevliga) så kan det bli att jag lä
Mina träningskompisar är såna jag av en eller annan anledning messat privat med men jag har inte känt dem innan (utom två). Är det personer som tränar samma saker som jag eller om de är inspirerande personer (eller bara trevliga) så kan det bli att jag lä
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 12:17"Om du kickar på en persons namn finns det en länk på sidan som heter:"
Om man sparkar på folk så brukar de väl inte vilja vara ens kompisar? 🙂
I övrigt så instämmer jag med David (vilket i sig inträffar skrämmande ofta ;)). Kompisar är väl bara för de
"Om du kickar på en persons namn finns det en länk på sidan som heter:"
Om man sparkar på folk så brukar de väl inte vilja vara ens kompisar? 🙂
I övrigt så instämmer jag med David (vilket i sig inträffar skrämmande ofta ;)). Kompisar är väl bara för de
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 20:33Ehe...Erik jag tycker att du ska omformulera den sista meningen....eller är det så att du inte har några kompisar alls.?????;)
Ehe...Erik jag tycker att du ska omformulera den sista meningen....eller är det så att du inte har några kompisar alls.?????;)
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 09:46Jag tror att formuleringen var exakt så som jag ville ha den. Dock saknas det möjligtvis en liten smiley. 😉
Jag tror att formuleringen var exakt så som jag ville ha den. Dock saknas det möjligtvis en liten smiley. 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 10:41Smileys är för de med nedsatt social kompetens.
Smileys är för de med nedsatt social kompetens.
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 11:01Jag undrar varför man inte kan se träningskompisar ens på sidorna där de lagts till. Tidigare i den här diskussionen togs det upp men frågan rann ut i sanden. Det är ju syftet med nyheten.
Jag undrar varför man inte kan se träningskompisar ens på sidorna där de lagts till. Tidigare i den här diskussionen togs det upp men frågan rann ut i sanden. Det är ju syftet med nyheten.