Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:32Hm. Så ser det inte ut hos mig. Saknar dina kompisar. Det måste ju va så att man bara kan se sina kompisars kompisar då.
Hm. Så ser det inte ut hos mig. Saknar dina kompisar. Det måste ju va så att man bara kan se sina kompisars kompisar då.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:33Har ni kompisar?
Har ni kompisar?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:36Jo, men jag vågar inte outa dem. En del är lite känsliga.
Jo, men jag vågar inte outa dem. En del är lite känsliga.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:38Ja, du skulle bara våga.
Ja, du skulle bara våga.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:45Mina kompisar har kanske bett Olle att se till att de absolut på inga villkor associeras ihop med mig. Det har jag viss förståelse för.
Mina kompisar har kanske bett Olle att se till att de absolut på inga villkor associeras ihop med mig. Det har jag viss förståelse för.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:10Hur får man träningskompisar?????
Hur får man träningskompisar?????
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 07:32En MYCKET bra fråga, Kjell!
En MYCKET bra fråga, Kjell!
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:27Nu vet jag inte om du är ironisk Kjell men:
Om du kickar på en persons namn finns det en länk på sidan som heter:
"Lägg till den här personen på min kompislista"
Under fliken träningskompisar kan man se vilka du har på din kompislista och vilka som h
Nu vet jag inte om du är ironisk Kjell men:
Om du kickar på en persons namn finns det en länk på sidan som heter:
"Lägg till den här personen på min kompislista"
Under fliken träningskompisar kan man se vilka du har på din kompislista och vilka som h
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:38De som har lagt in sig i Funbeat med namn och bild har redan exponerat sig. Att jag sedan har lagt till dem som mina kompisar är ju inte deras fel, så på vilket sätt skulle det vara nåt problem för dem?
De som har lagt in sig i Funbeat med namn och bild har redan exponerat sig. Att jag sedan har lagt till dem som mina kompisar är ju inte deras fel, så på vilket sätt skulle det vara nåt problem för dem?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 15:15De som har mig som träningskompis brukar skämmas för det så jag antar att de inte lägger till den infon på sina sidor 😉
De som har mig som träningskompis brukar skämmas för det så jag antar att de inte lägger till den infon på sina sidor 😉