Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:33Min mamma fick en cykel med en skivbroms på av mig... hon är inte med på min kompislista.
Min mamma fick en cykel med en skivbroms på av mig... hon är inte med på min kompislista.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:34Min mamma är på min kompislista men jag har inte fått henne att träna så mkt än. Hur gör man?
Min mamma är på min kompislista men jag har inte fått henne att träna så mkt än. Hur gör man?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:36Jag kommer aldrig se varken min mamma eller pappa träna. Skulle bli förvånad om dom överhuvudtaget hittar hit...
Jag kommer aldrig se varken min mamma eller pappa träna. Skulle bli förvånad om dom överhuvudtaget hittar hit...
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:38AM, om min mamma tränar och inte har konto men din mamma har konto men inte tränar så kan vi ju lösa det genom att din mamma reggar min mammas träning.
AM, om min mamma tränar och inte har konto men din mamma har konto men inte tränar så kan vi ju lösa det genom att din mamma reggar min mammas träning.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 14:40Lysande!
Lysande!
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 14:57Skivbromsar går bort!
Skivbromsar går bort!
Quote from Lena O on 3 September 2009, 16:12You SHALL not pass! 😉
You SHALL not pass! 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:14Christer, jag tycker skivbromsar är bra i skogen. Tar du bort mig från din lista nu?
Christer, jag tycker skivbromsar är bra i skogen. Tar du bort mig från din lista nu?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:17Eländans engelska! Jag måste ha lyssnat för mycket på And You Will Know Us by the Trail of Dead. You will, you shall, hur ska de ha det egentligen? 😀
Eländans engelska! Jag måste ha lyssnat för mycket på And You Will Know Us by the Trail of Dead. You will, you shall, hur ska de ha det egentligen? 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:19Tacka vet jag avgasbroms! Varför har man aldrig infört det på cykel tro? 😉
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_brake
Tacka vet jag avgasbroms! Varför har man aldrig infört det på cykel tro? 😉
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_brake