Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:23Nyfiken som jag är får du gärna berätta vilka rekommendationer du fick angående löpteknik (med risk för att du får 75 nya rekommendationer här i forumet).
Nyfiken som jag är får du gärna berätta vilka rekommendationer du fick angående löpteknik (med risk för att du får 75 nya rekommendationer här i forumet).
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:51Voltaren finns som stolpiller.
Voltaren finns som stolpiller.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 21:04Lars Pensjö:
De tips om löpteknik jag fick av min naprapat var nog inga konstigheter egentligen. Dels tänka på ett aktivt frånskjut samt att vara aktiv i överkroppen och använda armarna på rätt sätt. Sen satt mina problem ganska mycket i sätesmuskulaturen
Lars Pensjö:
De tips om löpteknik jag fick av min naprapat var nog inga konstigheter egentligen. Dels tänka på ett aktivt frånskjut samt att vara aktiv i överkroppen och använda armarna på rätt sätt. Sen satt mina problem ganska mycket i sätesmuskulaturen
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:06voltaren som intages tillsammans med ipren ger bra effekt.
voltaren som intages tillsammans med ipren ger bra effekt.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:17Jag har fått rådet Voltaren och Alvedon i kombinatioon. Jag hade dock en inflammation i axeln, men det spelar ju ingen roll.
Jag har fått rådet Voltaren och Alvedon i kombinatioon. Jag hade dock en inflammation i axeln, men det spelar ju ingen roll.
Quote from Funbeat user on 27 January 2015, 02:22Jag ser att tråden är gammal men måste ändå kommentera Henrik Tågs inlägg här ovan.
Man ska INTE kombinera Voltaren och Ipren!
De tillhör båda gruppen NSAID-preparat och har alltså samma verkningsmekanism. En biverkning, som kan uppkomma även utan att m
Jag ser att tråden är gammal men måste ändå kommentera Henrik Tågs inlägg här ovan.
Man ska INTE kombinera Voltaren och Ipren!
De tillhör båda gruppen NSAID-preparat och har alltså samma verkningsmekanism. En biverkning, som kan uppkomma även utan att m
Quote from Funbeat user on 27 January 2015, 07:55Ja, Ipren och Alvedon verkar vara en generellt bra kombo mot smärta, tandläkaren rekommenderade just det när jag hade rejäl tandvärk, och det var klockrent.
Fast mot löparknä har jag inte testat den...
Ja, Ipren och Alvedon verkar vara en generellt bra kombo mot smärta, tandläkaren rekommenderade just det när jag hade rejäl tandvärk, och det var klockrent.
Fast mot löparknä har jag inte testat den...