Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:08Kan det vara så jobbigt på tävlingar?
Kan det vara så jobbigt på tävlingar?
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:29Precis så körde vi väl förra året Daniel? 😉
Precis så körde vi väl förra året Daniel? 😉
Quote from Lena O on 22 February 2011, 20:15David kör inte VR så han vet inte vad han prata om. 30mil är för långt för honom
David kör inte VR så han vet inte vad han prata om. 30mil är för långt för honom
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:21Jag har kört första o sista gången.
Det är långt o tråkigt, DVS långtråkigt.
Jag har kört första o sista gången.
Det är långt o tråkigt, DVS långtråkigt.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:25Självklart Robert! Jämn och fin fart var det i Hisingeklungan, tack vare extrainkallade grindvakter från Sollentuna som ropade ut växlingar med klar stämma! 🙂
Självklart Robert! Jämn och fin fart var det i Hisingeklungan, tack vare extrainkallade grindvakter från Sollentuna som ropade ut växlingar med klar stämma! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:47Håller med David! själv har jag kört 16 VR. De sista 4 gångerna körde vi det som intervallträning för att hålla humöret uppe. Längsta stoppet var i Hjo 4 timmar. 50 m bassäng + bastu. Därefter buffé på en restaurang. Alla trevliga funktionärer vid stoppen
Håller med David! själv har jag kört 16 VR. De sista 4 gångerna körde vi det som intervallträning för att hålla humöret uppe. Längsta stoppet var i Hjo 4 timmar. 50 m bassäng + bastu. Därefter buffé på en restaurang. Alla trevliga funktionärer vid stoppen
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 23:58Daniel skriver:
"Det här med att släppa av i backarna har väl mycket med gruppcykling att göra..."Ja, det har du rätt i, men det har också att göra med dessa saker:
- Alla i gruppen är inte lika starka, kör man för hårt uppför så splittas gruppen lätta
Daniel skriver:
"Det här med att släppa av i backarna har väl mycket med gruppcykling att göra..."
Ja, det har du rätt i, men det har också att göra med dessa saker:
- Alla i gruppen är inte lika starka, kör man för hårt uppför så splittas gruppen lätta
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 09:10Ja du gjorde ett bra jobb Daniel! Ställer du upp i år också? 🙂
Ja du gjorde ett bra jobb Daniel! Ställer du upp i år också? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:30Ja, jag är anmäld till min 13:de vr.
Ja, jag är anmäld till min 13:de vr.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 12:36Trevligt! Då kanske du grindvaktar lite i år med? 🙂
Trevligt! Då kanske du grindvaktar lite i år med? 🙂