Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:40Nejnejnej!!! Inga obskyra kosttillskott! Stay away from that SHIT!
Edit: Det där kanske låter som mer melodramiskt än det är. Men skippa kreatinet, käka ordentlig mat istället. Jisses, ett VR är väl inget att härsa upp sig över så till den milda grad att
Nejnejnej!!! Inga obskyra kosttillskott! Stay away from that SHIT!
Edit: Det där kanske låter som mer melodramiskt än det är. Men skippa kreatinet, käka ordentlig mat istället. Jisses, ett VR är väl inget att härsa upp sig över så till den milda grad att
Quote from Rasmus Olsson on 14 February 2011, 11:50Kreatin är ingen skit. Men annars har du rätt. Bra mat, vila och träning räcker långt.
Kreatin är ingen skit. Men annars har du rätt. Bra mat, vila och träning räcker långt.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 12:19Den beste maten på lange-lange turer er brød med røklax, saltkorv, og kalles kaviar. Dog ikke blandet sammen. + selfølgelig ape mat.
På den kosten kan jeg sykle så langt som helst. Bla. 5 ganger Trondheim -Oslo.
En liten bemerkning til P. som anbefal
Den beste maten på lange-lange turer er brød med røklax, saltkorv, og kalles kaviar. Dog ikke blandet sammen. + selfølgelig ape mat.
På den kosten kan jeg sykle så langt som helst. Bla. 5 ganger Trondheim -Oslo.
En liten bemerkning til P. som anbefal
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:04hmm det var bara en tanke!!!
Frågar man inget får man inte vet nåt heller!!!
Jag trodde att kreatin ska vara bra för uthållighet, för det är väl det handlar om under VR!!!
hmm det var bara en tanke!!!
Frågar man inget får man inte vet nåt heller!!!
Jag trodde att kreatin ska vara bra för uthållighet, för det är väl det handlar om under VR!!!
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:15Bob, gör som Maria säger och ät vanlig BRA mat. Lite mer sista veckan, så går det bra.
Det är bara 30 mil du ska cykla... inte bestiga Mount Everest. 🙂
Bob, gör som Maria säger och ät vanlig BRA mat. Lite mer sista veckan, så går det bra.
Det är bara 30 mil du ska cykla... inte bestiga Mount Everest. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 13:19Bra sagt Robert!
Jag vill inte frestas av tanken att svänga in på mitt garage uppfart när jag passerar Jkpg :-)...
Ska nog hålla mig till era råd!!!
Bra sagt Robert!
Jag vill inte frestas av tanken att svänga in på mitt garage uppfart när jag passerar Jkpg :-)...
Ska nog hålla mig till era råd!!!
Quote from Emma Sjöberg on 22 February 2011, 07:34Då kan du ha din egen depå där om du inte gillar varmkorv och potatismos 😀
Då kan du ha din egen depå där om du inte gillar varmkorv och potatismos 😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 07:58Nä det kan man inte. Kan å kan, klart man kan. Men det är inte enligt reglementet för VR 😉
Vänligen
P.
Nä det kan man inte. Kan å kan, klart man kan. Men det är inte enligt reglementet för VR 😉
Vänligen
P.
Quote from Emma Sjöberg on 22 February 2011, 08:23Justja så var det ju..
Justja så var det ju..
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 08:36Det viktigaste för att ta sig runt Vätternrundan på en bra tid är att ta det enorm lugnt i uppförsbackarna för att spara kraft och sedan trycka på i flackerna. I nerförsbackarna bör man endast trampa för att hålla igång benen. Denna teknik har jag fått be
Det viktigaste för att ta sig runt Vätternrundan på en bra tid är att ta det enorm lugnt i uppförsbackarna för att spara kraft och sedan trycka på i flackerna. I nerförsbackarna bör man endast trampa för att hålla igång benen. Denna teknik har jag fått be