Quote from Guest on 5 October 2012, 09:44”Regler
Deltagande sker på egen risk!
För allas trivsel och säkerhet visar erfarenhet att vid stora motionslopp krävs regler utöver gällande trafikregler.
I Vätternrundan gäller följande:
• Startbevis får ej överlåtas, ej nyttjas av annan person
”Regler
Deltagande sker på egen risk!
För allas trivsel och säkerhet visar erfarenhet att vid stora motionslopp krävs regler utöver gällande trafikregler.
I Vätternrundan gäller följande:
• Startbevis får ej överlåtas, ej nyttjas av annan person
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 09:54Nä så kan det ju inte vara. men frågan är vad som gäller?
"1. Hur kan jag köpa/sälja en plats i Vätternrundan när det är fullt?
Under perioden 1:a april - 15 maj kan startplatser i Vätternrundan överlåtas till annan person. Säljare och köpare av platse
Nä så kan det ju inte vara. men frågan är vad som gäller?
"1. Hur kan jag köpa/sälja en plats i Vätternrundan när det är fullt?
Under perioden 1:a april - 15 maj kan startplatser i Vätternrundan överlåtas till annan person. Säljare och köpare av platse
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 10:04De menar att förutom under den tillåtna överlåtningsperioden får man ej överlåta eller om du inte utnyttjat den perioden får du inte låta någon annan cykla...så samma som förut!
De menar att förutom under den tillåtna överlåtningsperioden får man ej överlåta eller om du inte utnyttjat den perioden får du inte låta någon annan cykla...så samma som förut!
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 10:08Vad joooobbbigt det blev nu.
Vad joooobbbigt det blev nu.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 17:24Ja nu blev det snurrigt;)
Tur jag inte ska sälja/överlåta min plats.Vänligen
P.
Ja nu blev det snurrigt;)
Tur jag inte ska sälja/överlåta min plats.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 17:25Vem bryr sej 🙂
Vem bryr sej 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 22:09Var det här veckans dummaste tråd, eller?
Var det här veckans dummaste tråd, eller?
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 03:36Det beror helt hur man ser på det. Men jag kan tycka att det är lite märkligt att VR inte verkar ha riktig koll på vad det står på deras sida om överlåtelse av startplats. Den ena nä nä ingen överlåtelse av platser och den andar. Jodå men bara under en vi
Det beror helt hur man ser på det. Men jag kan tycka att det är lite märkligt att VR inte verkar ha riktig koll på vad det står på deras sida om överlåtelse av startplats. Den ena nä nä ingen överlåtelse av platser och den andar. Jodå men bara under en vi
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 09:37Kan ju glatt jämföras med trafikreglerna för cykel 🙂
Kan ju glatt jämföras med trafikreglerna för cykel 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 11:34?
Och
Vänligen
P.
?
Och
Vänligen
P.