Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 14:42Om du nu är smartare än andra, varför inte visa det genom att hjälpa mindre lyckligt lottade att förstå saker istället?
Det är nog ett effektivare sätt att visa på din intellektuella överlägsenhet än att komma med nedlåtande och spydiga kommentarer.
Om du nu är smartare än andra, varför inte visa det genom att hjälpa mindre lyckligt lottade att förstå saker istället?
Det är nog ett effektivare sätt att visa på din intellektuella överlägsenhet än att komma med nedlåtande och spydiga kommentarer.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 14:47Är det inte bättre att Vänlige P kontaktar VRkansliet så de kan förklara för honom fastän det inte rör honom? Eva-Lena har säkert intresse av frågan.
Är det inte bättre att Vänlige P kontaktar VRkansliet så de kan förklara för honom fastän det inte rör honom? Eva-Lena har säkert intresse av frågan.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 16:40Och om det vet du inget David, som om så många andra saker.
Vänligen
P.
Och om det vet du inget David, som om så många andra saker.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 16:50Det räcker med dina uttalanden.
Det räcker med dina uttalanden.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 17:09Nej David, det gör det inte. Och det borde du också förstå. Men jag förstår att du inte förstår.
Vänligen
P.
Nej David, det gör det inte. Och det borde du också förstå. Men jag förstår att du inte förstår.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 10:29För att de två som träter ovan ska få lite tid för eftertanke har jag tagit bort dem från gruppen. Nu finns det ju ingen spärr för dem att gå med igen, men förhoppningsvis har de då hunnit tänka efter lite.
Mvh Raymond Bergmark, gruppadmin
För att de två som träter ovan ska få lite tid för eftertanke har jag tagit bort dem från gruppen. Nu finns det ju ingen spärr för dem att gå med igen, men förhoppningsvis har de då hunnit tänka efter lite.
Mvh Raymond Bergmark, gruppadmin
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:26Håller helt med om att VRs hemsida ger lite dubbla budskap ibland. Det står även att det är förbjudet att cykla liggcykel, även om det är tillåtet ifall man vet vem man ska kontakta och är beredd att starta i den sista av de ordinarie grupperna.
Håller helt med om att VRs hemsida ger lite dubbla budskap ibland. Det står även att det är förbjudet att cykla liggcykel, även om det är tillåtet ifall man vet vem man ska kontakta och är beredd att starta i den sista av de ordinarie grupperna.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 10:37Tyckte mig se en hel del liggcyklar ifjol!
Kan det vara så att dom som har ett handikapp mot att trampa på en upprätt cykel får dispens!?
Tyckte mig se en hel del liggcyklar ifjol!
Kan det vara så att dom som har ett handikapp mot att trampa på en upprätt cykel får dispens!?
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 15:11Lite samma sak med depåerna. Inga egna depåer, följebilar mm. är tillåtna, Och egna depåer är tillåtna för vissa subbor.
Vänligen
P.
Lite samma sak med depåerna. Inga egna depåer, följebilar mm. är tillåtna, Och egna depåer är tillåtna för vissa subbor.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 15:35Nja, det finns två tillåtna langningssträckor för sub 9-grupperna, en efter Jönköping och en efter Karlsborg.
Ang snabbgruppers framfart kan jag nämna att en av de snabbaste blev av med "sin" startgrupp eftersom de inte följde VR:s regler ang bl a följeb
Nja, det finns två tillåtna langningssträckor för sub 9-grupperna, en efter Jönköping och en efter Karlsborg.
Ang snabbgruppers framfart kan jag nämna att en av de snabbaste blev av med "sin" startgrupp eftersom de inte följde VR:s regler ang bl a följeb