Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 12:39Ja det står en massa på många ställen, men det är upp till var och en hur man ska tolka det.
VR-regeln är dock inte så luddig i mina ögon, så det var väll en dålig jämförelse.
Ja det står en massa på många ställen, men det är upp till var och en hur man ska tolka det.
VR-regeln är dock inte så luddig i mina ögon, så det var väll en dålig jämförelse.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 19:18"Vätternrundan gäller följande:
• Startbevis får ej överlåtas, ej nyttjas av annan person.”
Och
"Under perioden 1:a april - 15 maj kan startplatser i Vätternrundan överlåtas till annan person."
Jamendåså, det var ju glasklart.
Vänligen
P.
"Vätternrundan gäller följande:
• Startbevis får ej överlåtas, ej nyttjas av annan person.”
Och
"Under perioden 1:a april - 15 maj kan startplatser i Vätternrundan överlåtas till annan person."
Jamendåså, det var ju glasklart.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 09:14Det kan säkert vara svårt att fatta för vissa. Det beror ju på förutsättningarna.
Det kan säkert vara svårt att fatta för vissa. Det beror ju på förutsättningarna.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 10:11Oj David. Det där har du tänkt på länge.
Men hur menar du nu då?
Vänligen
P.
Oj David. Det där har du tänkt på länge.
Men hur menar du nu då?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 10:16Det är uppenbart för flertalet.
Det är uppenbart för flertalet.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 11:41Vad är uppebart för flertalet? Att du tänkt på det länge, eller?
Vänligen
P.
Vad är uppebart för flertalet? Att du tänkt på det länge, eller?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 11:44Det är ditt problem att räkna ut men matte var nog inte ditt bästa ämne i skolan.
Det är ditt problem att räkna ut men matte var nog inte ditt bästa ämne i skolan.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 13:56Men vafan har ni för problem egentligen? Ska ni hålla på och tjafsa kan ni väl i alla fall anstränga er att va lite fyndiga och roliga.
Men vafan har ni för problem egentligen? Ska ni hålla på och tjafsa kan ni väl i alla fall anstränga er att va lite fyndiga och roliga.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 14:05... eller ännu hellre i privata meddelanden.
... eller ännu hellre i privata meddelanden.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 14:32Jag kan inte hjälpa att han inte är så snabb.
Jag kan inte hjälpa att han inte är så snabb.