Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 17:10"Nja, det finns två tillåtna langningssträckor för sub 9-grupperna, en efter Jönköping och en efter Karlsborg"
Precis det jag skriver. Nja på det. Vissa får ha egna depåer och andra inte. Och ja, de som får ha, Vissa Subbor, det. Får bara ha det på vissa
"Nja, det finns två tillåtna langningssträckor för sub 9-grupperna, en efter Jönköping och en efter Karlsborg"
Precis det jag skriver. Nja på det. Vissa får ha egna depåer och andra inte. Och ja, de som får ha, Vissa Subbor, det. Får bara ha det på vissa
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 18:17@ patric : det är väl bara de som har ngn form av handikapp som får dispens. Körde förbi en som hade en sån där " handdriven " cykel, som kan tas för en liggcykel vid en snabb titt. En enorm prestation att ta sig runt med en sådan, om man tänker på det at
@ patric : det är väl bara de som har ngn form av handikapp som får dispens. Körde förbi en som hade en sån där " handdriven " cykel, som kan tas för en liggcykel vid en snabb titt. En enorm prestation att ta sig runt med en sådan, om man tänker på det at
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 00:41Nej alla får dispens så länge man anmäler sin klubbtillhörighet via liggcykelföreningens (aka Trampkraft) kontaktperson. Antalet startplatser är dock begränsade till 20 om jag inte minns fel.
(Gruppen har hittills aldrig varit full.)De som är handikappa
Nej alla får dispens så länge man anmäler sin klubbtillhörighet via liggcykelföreningens (aka Trampkraft) kontaktperson. Antalet startplatser är dock begränsade till 20 om jag inte minns fel.
(Gruppen har hittills aldrig varit full.)
De som är handikappa
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 23:29Kan ju vara så att det cirkulerar en del liggcyklar i Motala, som är där av andra anledningar än trampa runt pölen.
Tyckte mig se många på fredagskvällen i centrala Motala, fast dom karnske flockas, 10st blir ju faktiskt ganska många mot vad man är van
Kan ju vara så att det cirkulerar en del liggcyklar i Motala, som är där av andra anledningar än trampa runt pölen.
Tyckte mig se många på fredagskvällen i centrala Motala, fast dom karnske flockas, 10st blir ju faktiskt ganska många mot vad man är van