Quote from Lena O on 13 June 2011, 15:15mitt svar var avsedd för VR. Skit i ringklockan.
mitt svar var avsedd för VR. Skit i ringklockan.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:32Hur många är det som faktiskt har en ringklocka på sin landsvägscykel? När jag tittar på bilder som läggs upp här på fb så har jag inte lyckats se någon.
Hur många är det som faktiskt har en ringklocka på sin landsvägscykel? När jag tittar på bilder som läggs upp här på fb så har jag inte lyckats se någon.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:35Ring har jag på min hand och Klockan finns inbyggd i cykeldatorn. Det räcker för mig och jag klarar mig fint.
Ring har jag på min hand och Klockan finns inbyggd i cykeldatorn. Det räcker för mig och jag klarar mig fint.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:56Jag har nog haft mer nytta av ringklockan på räsern här hemma än på VR. Där är det bättre att skrika.. Cykelgrupp på G eller, vänligen håll åt höger,
Fast det skulle vara läckert om en snabbgrupp på 20 man kom förbi alla vilt plingande på sina ringklocko
Jag har nog haft mer nytta av ringklockan på räsern här hemma än på VR. Där är det bättre att skrika.. Cykelgrupp på G eller, vänligen håll åt höger,
Fast det skulle vara läckert om en snabbgrupp på 20 man kom förbi alla vilt plingande på sina ringklocko
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:27Så man blir inte stoppad i starten för man inte har klocka? För det ser och känns riktigt dumt att ha en ringklocka på cykeln när allt annat är kolfiber..
Plockar mer än gärna av den igen.. Satte på den för 3 timmar sen ca.
Så man blir inte stoppad i starten för man inte har klocka? För det ser och känns riktigt dumt att ha en ringklocka på cykeln när allt annat är kolfiber..
Plockar mer än gärna av den igen.. Satte på den för 3 timmar sen ca.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:34Syns knappt ett skit:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=e666300c996a480fbe919f3fbed034c0.jpg
I stadstrafik är det idioti att inte ha en. På landsväg gör den ingen större nytta.
Du kan bli stoppad om du inte har en. Cykeln ska uppfylla rege
Syns knappt ett skit:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=e666300c996a480fbe919f3fbed034c0.jpg
I stadstrafik är det idioti att inte ha en. På landsväg gör den ingen större nytta.
Du kan bli stoppad om du inte har en. Cykeln ska uppfylla rege
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:38Det finns ingen som kontrollerar vare sig ringklocka eller lyse. så det så.
Hallå...ringklocka på racer...
Lycka till på VR!
Det finns ingen som kontrollerar vare sig ringklocka eller lyse. så det så.
Hallå...ringklocka på racer...
Lycka till på VR!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 16:53Det finns visst folk som kollar lyse! Kanske inte alltid, men har förekommit. Höll på att inte bli utsläppt från depån i gränna 2000. Hade ett cykellyse med glödlampa (wow, retro!) som skakat sönder på kullerstenen. Jag blev invisad till mek-tältet och fi
Det finns visst folk som kollar lyse! Kanske inte alltid, men har förekommit. Höll på att inte bli utsläppt från depån i gränna 2000. Hade ett cykellyse med glödlampa (wow, retro!) som skakat sönder på kullerstenen. Jag blev invisad till mek-tältet och fi
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:08Ringklockan var i princip det första som jag köpte till min cykel. Bor man som vi gör och behöver köra en bit i stadstrafik/på cykelväg innan det finns landsväg så går den varm mest hela tiden.
Ringklockan var i princip det första som jag köpte till min cykel. Bor man som vi gör och behöver köra en bit i stadstrafik/på cykelväg innan det finns landsväg så går den varm mest hela tiden.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 02:50Vadan denna aversion mot ringklocka? Det är en praktisk liten pryl som jag använder allt som oftast när jag cyklar... den väger nästan inget och numera är dom riktigt små och inte speciellt fula.
Eller är det så att "folk" anser att dom är för coola på s
Vadan denna aversion mot ringklocka? Det är en praktisk liten pryl som jag använder allt som oftast när jag cyklar... den väger nästan inget och numera är dom riktigt små och inte speciellt fula.
Eller är det så att "folk" anser att dom är för coola på s