Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 19:53Nej, det finns inga kriterier på ringklockan. Den ska bara finnas.
Nej, det finns inga kriterier på ringklockan. Den ska bara finnas.
Quote from Sandra Näslund on 15 June 2011, 20:24Finns det någon cykeldator med "inbyggd" rington?
Finns det någon cykeldator med "inbyggd" rington?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:41Går det lika bra med en visselpipa?
Går det lika bra med en visselpipa?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:48Nej. Grejen är att det ska höras att det är en cykel som kommer.
Nej. Grejen är att det ska höras att det är en cykel som kommer.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:54Kör man med bra klackar i baknavet så frihjular man.
Kör man med bra klackar i baknavet så frihjular man.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:02Gunnar sätter huvudet på spiken. En ringklocka måste låta som en ringklocka brukar, annars fattar medtrafinkanter noll och intet. Jag fick en kalasfin gummi-dinosaurie-tut-klocka av någon vänligt (?) sinnad släkting en gång. Körde med den på min jobbpendl
Gunnar sätter huvudet på spiken. En ringklocka måste låta som en ringklocka brukar, annars fattar medtrafinkanter noll och intet. Jag fick en kalasfin gummi-dinosaurie-tut-klocka av någon vänligt (?) sinnad släkting en gång. Körde med den på min jobbpendl
Quote from Lena O on 16 June 2011, 00:54men man skulle kunna höra ringklockan och börja leta efter tysken vid sidan av vägen med sin Glockenspiel
men man skulle kunna höra ringklockan och börja leta efter tysken vid sidan av vägen med sin Glockenspiel
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:04ett spelkort mot ekrarna fäst med klädnypa i framgaffeln funkade jättebra när jag var liten för att kunna höras...
ett spelkort mot ekrarna fäst med klädnypa i framgaffeln funkade jättebra när jag var liten för att kunna höras...
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:13Det är nog ett bra sätt att inte bli insläppt i en klunga i alla fall :-).
Det är nog ett bra sätt att inte bli insläppt i en klunga i alla fall :-).
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:20Cykeldator med inbyggd tuta var en jäkla bra idé (t+)
Och jo, visst kollar VR lysen. 2008 startade jag strax efter 20:00, och ingen blev insläppt i startfållan som inte hade fungerande lyse.
Men startar man efter 3:30 kollas förstås inte lyset.
Cykeldator med inbyggd tuta var en jäkla bra idé (t+)
Och jo, visst kollar VR lysen. 2008 startade jag strax efter 20:00, och ingen blev insläppt i startfållan som inte hade fungerande lyse.
Men startar man efter 3:30 kollas förstås inte lyset.