Quote from Lena O on 14 June 2011, 06:52Jag anser att den är onödigt under VR. Har inget med coolt att göra.
Har de ringklockor på SM?
Jag anser att den är onödigt under VR. Har inget med coolt att göra.
Har de ringklockor på SM?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 07:46VR är ett motionslopp och går på vanlig, ej avlyst väg. Viss skillnad.
VR är ett motionslopp och går på vanlig, ej avlyst väg. Viss skillnad.
Quote from Camilla Höög on 14 June 2011, 08:40Enorm skillnad till och med. På tävling gäller inga normala trafikregler vilket gäller på Vätternrundan.
Enorm skillnad till och med. På tävling gäller inga normala trafikregler vilket gäller på Vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 09:51Det kan du diskutera med kommisarierna eftersom trafikreglerna gäller inklusive höger sida om refuger o annat.
Det avgör polisen och ibland kommisarierna.
Det kan du diskutera med kommisarierna eftersom trafikreglerna gäller inklusive höger sida om refuger o annat.
Det avgör polisen och ibland kommisarierna.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:57Gazzah, på VR gäller trafiklagstiftningen och därmed skall cyklarna ha "signalanordning", oavsett om det är en fånig liten ringklocka på sadelstolpen eller ett tryckluftsdrivet horn på styret och oavsett om du gillar det eller inte.
Hisingens CK har fle
Gazzah, på VR gäller trafiklagstiftningen och därmed skall cyklarna ha "signalanordning", oavsett om det är en fånig liten ringklocka på sadelstolpen eller ett tryckluftsdrivet horn på styret och oavsett om du gillar det eller inte.
Hisingens CK har fle
Quote from Lena O on 14 June 2011, 11:04behöver inte tjöta, det handla inte om gillar eller inte gillar. Skulle aldrig använda den så varför har den. Dumheter kan jag vara utan även om Polisen i Blöteborg och övriga landet styrka detta med böteslappar, Basta! 🙂
behöver inte tjöta, det handla inte om gillar eller inte gillar. Skulle aldrig använda den så varför har den. Dumheter kan jag vara utan även om Polisen i Blöteborg och övriga landet styrka detta med böteslappar, Basta! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:48Du kan ju montera den under sadeln så slipper du se den.
Du kan ju montera den under sadeln så slipper du se den.
Quote from Lena O on 14 June 2011, 14:09Ja, det var en bra idé. Tillsammans med fjärkontrollen till TV:n och kaffemuggen 😉
Ja, det var en bra idé. Tillsammans med fjärkontrollen till TV:n och kaffemuggen 😉
Quote from j sollerman on 15 June 2011, 11:21Gazzah, (t+)
Gazzah, (t+)
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 19:52Kan vi inte dra det ett steg längre? Det verkar inte stå något om vilken ton eller ljudnivå den ska utsända. Så varför inte säga att ramen/styret/cykeldatorn/något annat är din ringklocka och när polisen stannar dig och påpekar detta så knackar du lätt på
Kan vi inte dra det ett steg längre? Det verkar inte stå något om vilken ton eller ljudnivå den ska utsända. Så varför inte säga att ramen/styret/cykeldatorn/något annat är din ringklocka och när polisen stannar dig och påpekar detta så knackar du lätt på