Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:19Hej på er.
Min senaste "riktiga" vurpa var i våras. En gubbe i hatt trodde inte att vi kom så fort, så han körde ut rakt framför mig och två kamrater. Den vurpan kostade mig ca 8-10000:- pga värdeminskning på cykel mm.
Och hur jävla kul är inte det då.
Hej på er.
Min senaste "riktiga" vurpa var i våras. En gubbe i hatt trodde inte att vi kom så fort, så han körde ut rakt framför mig och två kamrater. Den vurpan kostade mig ca 8-10000:- pga värdeminskning på cykel mm.
Och hur jävla kul är inte det då.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:34Lingling Ling, det är inget att vara rädd för. Visst räknar man med att slå sig nån gång, men om man slår ut alla sina förväntade cykelrelaterade krämpor på samtliga sina förväntade cykelpass, så är det värt det!
Lite smärta hör livet till, och när man f
Lingling Ling, det är inget att vara rädd för. Visst räknar man med att slå sig nån gång, men om man slår ut alla sina förväntade cykelrelaterade krämpor på samtliga sina förväntade cykelpass, så är det värt det!
Lite smärta hör livet till, och när man f
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:38Tja har några kamrater med mer permanenta skador efter diverse krascher och nedkörningar så skrubbsår är bara en del av verkligheten.
Tja har några kamrater med mer permanenta skador efter diverse krascher och nedkörningar så skrubbsår är bara en del av verkligheten.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:57Ja du David, antar att du förstod att jag inte tror att skrapsår är det enda man kan dra på sig genom cykling. Vi kan även lista brutna nyckelben, trasiga knän etc. Men skrubbsår är vad vi oftast råkar ut för (vilket jag ställde mot skejtarnas benbrott, s
Ja du David, antar att du förstod att jag inte tror att skrapsår är det enda man kan dra på sig genom cykling. Vi kan även lista brutna nyckelben, trasiga knän etc. Men skrubbsår är vad vi oftast råkar ut för (vilket jag ställde mot skejtarnas benbrott, s
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:13En del tycker säkert att jag är ute och cyklar i mina inlägg.
En del tycker säkert att jag är ute och cyklar i mina inlägg.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:16"En del"?
"En del"?
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:17Ja, dom som vet att jag kör med fotinlägg.
Ja, dom som vet att jag kör med fotinlägg.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 11:50Vurpade gjorde jag första veckan med spd:s och mtbskor.
Kom i rondellen (cirkulationsplats) från bilisternas högra sida. Var lite kaxig och klickade inte loss mig och tänkte att jag skulle hinna emellan de bilar som stod och väntade på att komma in i ron
Vurpade gjorde jag första veckan med spd:s och mtbskor.
Kom i rondellen (cirkulationsplats) från bilisternas högra sida. Var lite kaxig och klickade inte loss mig och tänkte att jag skulle hinna emellan de bilar som stod och väntade på att komma in i ron
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 12:40Efter ett tag lär man sig att komma loss snabbt i NÄSTAN alla lägen, men jag gjorde en liknande vurpa nyligen. Cykelöverfart vid infart till rondell även där. En bil närmade sig ganska sakta. Han stannar tänkte jag, nej han stannar inte, jo han stannar, n
Efter ett tag lär man sig att komma loss snabbt i NÄSTAN alla lägen, men jag gjorde en liknande vurpa nyligen. Cykelöverfart vid infart till rondell även där. En bil närmade sig ganska sakta. Han stannar tänkte jag, nej han stannar inte, jo han stannar, n
Quote from Nils Hylander on 7 October 2009, 12:53Härligt Gunnar...*flabbar tt härborta*... 😀
Härligt Gunnar...*flabbar tt härborta*... 😀