Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVurpat?
You need to log in to create posts and topics.

Paolo, min kommentar var ett internt skämt. Det är inte Per-Albin som avses.

Jimmy T- jag vurpade också utanför vadstena över en hög med killar nån gång i gryningen, en minns jag bröt nyckelbenet , det kom en kille då som hamnade i gräset, var det du?
Det ramlade också en till på grund av min flaksa som hade farit ur cyklen som

Helena: Kan det säkert ha varit. Vi startade vid halv 4, så det måste väl ha varit vid 4-tiden. Det blev plötsligt trångt på vägbanan, så diket var enda chansen för mig...Hur gick det för er? (kanske stod längre upp i tråden..)

Sambon höll sig på cykeln och vejade undan, jag hann aldirg se vad som hände längre fram, vi låg i en ganska stor klunga, plötsligt hakar någon i framför mig och jag hann inte väja, flög över ett par killar och landande med hvuudet före, jag klararde mig

Helena: Det var nog fler vurpor utanför Vadstena...blev lite nyfiken och såg att din starttid var 40 min innan mig, så det var nog ngn annan stackare som besökte diket..

Jimmy T jag började hela resan med en punktering precis innan motorcyklen släppte oss så som du säger var det en annan stackare.
En liten småkul vurpa var strax innan Omberg, där stod två killar och ropade om det gick bra ned i ett krondike dike, den sta

Sent i tråden... Jorå, trots "i mina ögon ganska försiktig cyklist", fem vurpor i sentid. Första 2007 - volt på cykelväg, längs kungsholm strand 200 m N Stadshuset Sthlm, efter tvärnit med frambroms (självförvållad och otroligt klantigt att vålla en annan

Usch ja vurpat har man gjort.
Senast var det i våras som det mar motions lopp i mjölby vi var 3 st i en klunga och det gick bra där välldigt trevligt hadde vi sen kom vi fram till en korsning och pilen var välldigt sen att man skulle svänga. Och han som l

Jag har, under min korta cykelkarriär, inte lyckats samla på mig många vurpor. När jag gav mig ut på en månads cykelresa nu i sommar så hade jag med mig ett mindre apotek för att jag räknade kallt med att ramla under resan, och visst var det nära ett par

Gjorde en rätt rejäl vurpa förra helgen. Kom med MTB:n ned för en backe och vid slutet av den började asfalten. Nåt gick fel när framhjulet skulle upp på asfalten så jag gick med huvud och axel rakt i asfalten. Sitter nu här med skrubbsår och ömmande höft