Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 09:27Då har du de där 40 km/h i snitt på ett utlyst tempolopp kvar så du kan kalla dig Cyklist sedan.
Då har du de där 40 km/h i snitt på ett utlyst tempolopp kvar så du kan kalla dig Cyklist sedan.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:50Fredrik, det liknar St Sigfrids södra sida, där det är rött för ALLA i 20-30 sekunder på en plats. Nån nisse på trafikkontoret måste ha haft en dålig dag när trafikljusen programmerades där.
Fredrik, det liknar St Sigfrids södra sida, där det är rött för ALLA i 20-30 sekunder på en plats. Nån nisse på trafikkontoret måste ha haft en dålig dag när trafikljusen programmerades där.
Quote from ellen olsson on 8 January 2009, 16:54Det aer inte stopp foer att det aer roett utan foer att det aer fordon oeverallt i en enda groet...
Det aer inte stopp foer att det aer roett utan foer att det aer fordon oeverallt i en enda groet...
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:47Har Fredrik tagits över av P Albins ande?
Har Fredrik tagits över av P Albins ande?
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:49Han har inga .................?
Han har inga .................?
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:59Åkte över styret på en lånad MTB för massa år sen när jag nitade för en bil som korsade cykelvägen där jag for fram. Helt hans fel men jag blev för orolig för MTBn för att komma på det då.
Har gjort en SPD men det var ingen som såg ;). Fick in fiskespöt i
Åkte över styret på en lånad MTB för massa år sen när jag nitade för en bil som korsade cykelvägen där jag for fram. Helt hans fel men jag blev för orolig för MTBn för att komma på det då.
Har gjort en SPD men det var ingen som såg ;). Fick in fiskespöt i
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:13Eggbeaters är förjäla bra.(t+)
Eggbeaters är förjäla bra.(t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:12@ Rasmus *fniss*
@ Rasmus *fniss*
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:51finns det folk som inte vurpat?
Börjar man inte sin cyklistkarriär i späda år med att vurpa?
Sen blir man tonåring och vurpar för man att är full. Sen blir man för gammal för att spela fotboll och börjar tävlingscykla och är med om en del sköna klungkrasc
finns det folk som inte vurpat?
Börjar man inte sin cyklistkarriär i späda år med att vurpa?
Sen blir man tonåring och vurpar för man att är full. Sen blir man för gammal för att spela fotboll och börjar tävlingscykla och är med om en del sköna klungkrasc
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:52Förresten, låter inte Fredriks inlägg mer som Carl Bildt än Per Albin?
Förresten, låter inte Fredriks inlägg mer som Carl Bildt än Per Albin?