Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVurpat?
You need to log in to create posts and topics.

Ush operation låter ej skoj.Jag har varit riktigt nära ett par ggr under lopp och även träning.

Gjorde en vurpa på kullaberg när jag skulle starta i en backe efter ett telefon samtal,det gick väll i sisådär 2km/h jag skulle sätta i skorna i pedelarena oc

Oookeeej,

Här skulle man ju kunna berätta om ett antal vurpor, men den mest minnesvärda kommer här:

Tidig morn i januari för några år sedan. På väg till jobbet i snö/regn-blask.

Cyklar på en cykelbana vilken är en rakstäcka in mot torget i centrum och

Min värsta vurpa var en mörk kväll på Huddingevägen för några år sedan, en grävskopa hade helt sonika grävt ett tio centimeter djupt dike från vägen till ett elskåp, tvärs över cykelbanan. Inga markeringar fanns och det var becksvart just där, det saknade

Hade du inget lyse på cykeln Johan? (H)

Jag är fortfarande lite av en novis i sammanhanget, satte mig för första gången på en racer i våras och är nu inne på tredje racern för i år - dock inte pga vurpor 🙂

Min värsta vurpa hittils är väl den när jag accelerarar från trottoarkanten upp på en g

vurpat för 2 timmar sedan opps det gick över styret fastnade i en sten i skogen, sånt som händer.

Många vurpor små gör en hel plåsteridå?

Min värsta på cykel är ihoptrasslade fyllecyklopeters i en ganska grym nedförsbacke. Luftfärden slås bara av mina hopp med paraply.
Näst värst är svepning av en "gräva i backen-plåt" som man tydligen kan lägga ut p

Fiii fanken vad jag har skrattat när jag läst era vurp-historier i den här tråden.... 😀

En av mina snyggaste vurpor var nog den jag gjorde en vinter i skogen i Falun. Då gjorde jag en sån där snygg 360-graders-flyga-över-styret-historia och i själva vur

Jag blir snarare allvarligt avskräckt från racerinköp och spd ... 😉

Jag vurpade 2 ggr när jag körde glasrikesresan. Första gången i en gruppvurpa. Eftersom jag rev upp benet så var jag nyfiken på hur blåmärket runt såret utvecklades. När jag blev ensam senare under loppet, började mitt fokus gå mer och mer på blåmärket oc