Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelWilier vs Cervélo
You need to log in to create posts and topics.

Kallas din bror Bjorre?

Nä och inte Nypan heller. Men det är Nypans (Anders)"gamla" ram som han byggt ihop, ja du fattar.

Å för dom som inte vet vilken cykel det är frågan om så är det den första med bild efter "den lilla röda" typ 1/3 del ner på sidan.

Vänligen

P.

Har med hyfsat stort nöje bevakat denna tråd. Kan konstatera att cykelmärke är som religon (som det skulle vara en nyhet) och hetast blir känslorna kring italienarna.

Kan inte tänka mig att en tråd med namn "Trek VS Specialized" nått samma känslosvall so

Det är redan en lång diskussion så jag vet inte om jag gör någon nytta men här är i varje fall min åsikt när det gäller Cervelo.

Har själv nyligen köpt en Cervelo RS, och bland dem som jag cyklar med finns det både några R3, S2, S3, och varianter av P-mo

Kan inte tänka mig att en tråd med namn "Trek VS Specialized" nått samma känslosvall som denna.

"Trek VS Specialized" Magnus, nu ska vi inte börja bli otrevliga och svära mm i tråden.

Vänligen

P.

P. : Snygg Cinelli!
Kan inte hjälpa det, men känns som en Columbus iallfall.
Nu är väl "Riktiga" Columbus ramar ursprungligen Italienska vad jag förstår.Tillverkas väl säkert i Asien dock som typ 90% av alla andra ramar, Wilier inkluderat. Är bara att ac

+1 på SPECIALIZED (L)

Italienska Columbus är en ramrörstillverkare http://www.columbustubi.com
De tillverkar inga ramar, åtminstone inte under Columbus-namnet, vad de tillverkar som OEM har jag ingen aning om.

Redigerat:
Hade jag själv läst på hemsidan hade jag själv sett att

Hej Magnus.

-Men en snygg hoj är det utan tvekan 🙂

Ja det är Apsnygg, som jag skulle säga. Och snabb också;)

-Är det din brors cykel? Är ju intressant ram trots allt!

Japp det är min brors cykel.

-Skall svara på annonsen så får man se... 🙂

Lycka

Verkar som den Cinelli hojen var såld tyvärr. (Avaktar ett ev. svar)

Idag har man varit på nästa ställe i jakt på cykel, nämligen Racerdepån i Falköping. Bianchi och Guerciotti stod i fokus den här gången.
Blev förvånad över hur snygga Guerciotti cyklarn