Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:23(t+) Skall föröka göra detta 🙂
(t+) Skall föröka göra detta 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:25De byggde min cykel för ett antal år sedan, så jag var där en del då. Nu har jag cykelcity så nära så det är mer sällan jag går dit, men jag brukar ta mig förbi och stödköpa lite då och då.
Han tappade mig väl lite någonstans i diskussionen när han börja
De byggde min cykel för ett antal år sedan, så jag var där en del då. Nu har jag cykelcity så nära så det är mer sällan jag går dit, men jag brukar ta mig förbi och stödköpa lite då och då.
Han tappade mig väl lite någonstans i diskussionen när han börja
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:29Ha ha...skapligt kunnig & insatt med andra ord. En riktig cykelguru!
Tur att vi har Cykelcity här i göteborg iallfall. Finns lite kunskap i den lokalen också 🙂
Ha ha...skapligt kunnig & insatt med andra ord. En riktig cykelguru!
Tur att vi har Cykelcity här i göteborg iallfall. Finns lite kunskap i den lokalen också 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 01:19Vill bara lägga till TCM i Tyresö, en riktigt bra butik med otroligt trevlig och kunnig personal (Johan) (t+)
Vill bara lägga till TCM i Tyresö, en riktigt bra butik med otroligt trevlig och kunnig personal (Johan) (t+)
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 07:52Sant att TCM har kunnig personal, hört det av flera polare. Men de är f*n med inte billiga
Sant att TCM har kunnig personal, hört det av flera polare. Men de är f*n med inte billiga
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 07:52Sant att TCM har kunnig personal, hört det av flera polare. Men de är f*n med inte billiga
Sant att TCM har kunnig personal, hört det av flera polare. Men de är f*n med inte billiga
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 07:57Kunskap kan vara värt pengar.
Kunskap kan vara värt pengar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 09:24kan kunskap mätas i pengar? Det är väl snarare frågan.
Ja kanske, men nej, tror jag.Vänligen
P.
kan kunskap mätas i pengar? Det är väl snarare frågan.
Ja kanske, men nej, tror jag.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 13:26"kan kunskap mätas i pengar?"
Självklart kan den det. Jag mäter ständigt vad andras kunskap har för värde för mig. Nu senast var det lunchen. Hade lunchhakets personal mindre kunnigt tillagat och serverat maten så hade den inte varit värd 85 kr. Nu var d
"kan kunskap mätas i pengar?"
Självklart kan den det. Jag mäter ständigt vad andras kunskap har för värde för mig. Nu senast var det lunchen. Hade lunchhakets personal mindre kunnigt tillagat och serverat maten så hade den inte varit värd 85 kr. Nu var d
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 13:29Tänk på att det finns inga fria luncher. Du kommer att få betala.
Tänk på att det finns inga fria luncher. Du kommer att få betala.