Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:50Hej Fredik. Detta bör nog tas i en annan tråd. men det är för intressant för att låta bli. BTW du har ett PM.
P,
Jag får känslan av att du skojar."Det teoretiska kunskapen att tex göra en ritning är knappast av något värde om man inte har någon färdigh
Hej Fredik. Detta bör nog tas i en annan tråd. men det är för intressant för att låta bli. BTW du har ett PM.
P,
Jag får känslan av att du skojar.
"Det teoretiska kunskapen att tex göra en ritning är knappast av något värde om man inte har någon färdigh
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:16P,
Oj, nu blev det ett tvåfrontskrig!Värdet på HLR-kunskap. Det beror som allt annat på tillgång och efterfrågan. Ska man anta vad medelsvensson värderar den kunskapen till en genomsnittlig dag så är det att han personligen sett till att tillskansa sig
P,
Oj, nu blev det ett tvåfrontskrig!
Värdet på HLR-kunskap. Det beror som allt annat på tillgång och efterfrågan. Ska man anta vad medelsvensson värderar den kunskapen till en genomsnittlig dag så är det att han personligen sett till att tillskansa sig
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:33Fredrik och jag PM:ar varandra i fortsättningen tror jag. För detta kan ta tid det 😉
Vänligen
P.
Fredrik och jag PM:ar varandra i fortsättningen tror jag. För detta kan ta tid det 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 15:30Kona King Zing ska du givetvis ha. 😉
Kona King Zing ska du givetvis ha. 😉
Quote from Nils Hylander on 19 July 2012, 15:51Magnus. Hur gick det? Blev det någon ny hoj?
Magnus. Hur gick det? Blev det någon ny hoj?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 20:12OJ...tråden får nytt liv =)
Nej...det har tyvärr inte blivit någon hoj ännu. Men tittar runt för fullt...WILLIER....
Har varit och titta på Willier på Cykelmagneten för två veckor sedan. Faktiskt dagen innan deras rea, av en ren händelse. Men hittad
OJ...tråden får nytt liv =)
Nej...det har tyvärr inte blivit någon hoj ännu. Men tittar runt för fullt...
WILLIER....
Har varit och titta på Willier på Cykelmagneten för två veckor sedan. Faktiskt dagen innan deras rea, av en ren händelse. Men hittad
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 20:14GT du ska ttta på en blå GT, tycker jag. Svart eller röd går också bra.
http://www.cykelmagneten.se/index.php?main_page=product_info&cPath=437_438&products_id=2444
Vänligen
P.
GT du ska ttta på en blå GT, tycker jag. Svart eller röd går också bra.
http://www.cykelmagneten.se/index.php?main_page=product_info&cPath=437_438&products_id=2444
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 20:23Jo jag har sneglat lite på dom också kan man säga. Var så jag gled in på Willier tankarna från början faktiskt.
Va rätt säker på att jag ville ha en GT, men när jag såg den live, blev jag tyvärr lite besviken. Så har nog "ställt" den lite åt sidan.
Sen
Jo jag har sneglat lite på dom också kan man säga. Var så jag gled in på Willier tankarna från början faktiskt.
Va rätt säker på att jag ville ha en GT, men när jag såg den live, blev jag tyvärr lite besviken. Så har nog "ställt" den lite åt sidan.
Sen
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 20:25Fundera på att åka till Köpenhamn under semestern och titta på Bikebuster. Kanske kan man hitta något där!?
Fundera på att åka till Köpenhamn under semestern och titta på Bikebuster. Kanske kan man hitta något där!?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 20:28Bikebuster har inga egna butiker utan har "sålt" namnet.
Bikebuster har inga egna butiker utan har "sålt" namnet.