Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelWilier vs Cervélo
You need to log in to create posts and topics.

Hej Fredik. Detta bör nog tas i en annan tråd. men det är för intressant för att låta bli. BTW du har ett PM.

P,
Jag får känslan av att du skojar.

"Det teoretiska kunskapen att tex göra en ritning är knappast av något värde om man inte har någon färdigh

P,
Oj, nu blev det ett tvåfrontskrig!

Värdet på HLR-kunskap. Det beror som allt annat på tillgång och efterfrågan. Ska man anta vad medelsvensson värderar den kunskapen till en genomsnittlig dag så är det att han personligen sett till att tillskansa sig

Fredrik och jag PM:ar varandra i fortsättningen tror jag. För detta kan ta tid det 😉

Vänligen

P.

Kona King Zing ska du givetvis ha. 😉

Magnus. Hur gick det? Blev det någon ny hoj?

OJ...tråden får nytt liv =)
Nej...det har tyvärr inte blivit någon hoj ännu. Men tittar runt för fullt...

WILLIER....
Har varit och titta på Willier på Cykelmagneten för två veckor sedan. Faktiskt dagen innan deras rea, av en ren händelse. Men hittad

GT du ska ttta på en blå GT, tycker jag. Svart eller röd går också bra.

http://www.cykelmagneten.se/index.php?main_page=product_info&cPath=437_438&products_id=2444

Vänligen

P.

Jo jag har sneglat lite på dom också kan man säga. Var så jag gled in på Willier tankarna från början faktiskt.
Va rätt säker på att jag ville ha en GT, men när jag såg den live, blev jag tyvärr lite besviken. Så har nog "ställt" den lite åt sidan.
Sen

Fundera på att åka till Köpenhamn under semestern och titta på Bikebuster. Kanske kan man hitta något där!?

Bikebuster har inga egna butiker utan har "sålt" namnet.