Quote from Nils Hylander on 20 July 2012, 14:18Okej Magnus, sökandet fortsätter alltså... 🙂
Själv har jag span på CM och en Wilier Cento 1. Har suttit och dreglat över Christoffers bike (tidigare debattör i denna diskussion) och funderar på om det inte börjar bli dax att slå till på en egen.
Så jag
Okej Magnus, sökandet fortsätter alltså... 🙂
Själv har jag span på CM och en Wilier Cento 1. Har suttit och dreglat över Christoffers bike (tidigare debattör i denna diskussion) och funderar på om det inte börjar bli dax att slå till på en egen.
Så jag
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 15:43Annika. Välkommen över till den "ljusa" (campa) sidan. Och jag hittade just din cykel. Fint va. En satan i gatan cykel som skulle sitta som en smäck på dig eller du på den.
Cykeln är en Wilier Zero.7 Camp.Record, Ksyrium SL - Och nu har dom KAMPANJ 649
Annika. Välkommen över till den "ljusa" (campa) sidan. Och jag hittade just din cykel. Fint va. En satan i gatan cykel som skulle sitta som en smäck på dig eller du på den.
Cykeln är en Wilier Zero.7 Camp.Record, Ksyrium SL - Och nu har dom KAMPANJ 649
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:10Ja en Cento är nog inte helt fel. Men det är vit/röd som reas ut i min storlek, och jag vill inte ha en till vit/röd cykel....helt enkelt!
Men en Zero 7 hadde jag gärna tagit 😉 Hadde förmånen att få se den live på CM precis när den kom. Var nere och t
Ja en Cento är nog inte helt fel. Men det är vit/röd som reas ut i min storlek, och jag vill inte ha en till vit/röd cykel....helt enkelt!
Men en Zero 7 hadde jag gärna tagit 😉 Hadde förmånen att få se den live på CM precis när den kom. Var nere och t
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:50Det är bara till att köpa.
Det är bara till att köpa.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 22:36Oj vilken tråd. Den roligaste kommentaren var när någon undrade om Håkan C var full. Humor!
Oj vilken tråd. Den roligaste kommentaren var när någon undrade om Håkan C var full. Humor!
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:41Ja..det blev en jäkla lång diskussion. 😉
Problemet kvarstår dock. Fortfarande ingen ny cykel 🙁
Ja..det blev en jäkla lång diskussion. 😉
Problemet kvarstår dock. Fortfarande ingen ny cykel 🙁
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:44Eftersom det har gått nästan ett år ...
Du kanske inte behöver en ny cykel 🙂
Eftersom det har gått nästan ett år ...
Du kanske inte behöver en ny cykel 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:50...Haha! Nej..jag behöver absolut ingen ny cykel. Men jag vill...jag vill! 😉
...Haha! Nej..jag behöver absolut ingen ny cykel. Men jag vill...jag vill! 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 07:00Om du inte kan bestämma dig så gå på den snyggaste det gjorde jag, Wiliers "Imperiale" hos CM Falkenberg och är supernöjd (H:) Lycka till med ditt val!
Om du inte kan bestämma dig så gå på den snyggaste det gjorde jag, Wiliers "Imperiale" hos CM Falkenberg och är supernöjd (H:) Lycka till med ditt val!
Quote from Nils Hylander on 25 July 2012, 15:16Efter 6 säsonger på min kära Isaac har jag bestämt mig för en ny kompis.
Stallet utökades idag med en Wilier Cento 1 med Campa Chorus, på CM. Å som krydda på moset slog jag till på ett par DT Swiss RRC DiCut också.
Ska bli superspännande att få köra in
Efter 6 säsonger på min kära Isaac har jag bestämt mig för en ny kompis.
Stallet utökades idag med en Wilier Cento 1 med Campa Chorus, på CM. Å som krydda på moset slog jag till på ett par DT Swiss RRC DiCut också.
Ska bli superspännande att få köra in