Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelWilier vs Cervélo
You need to log in to create posts and topics.

Okej Magnus, sökandet fortsätter alltså... 🙂

Själv har jag span på CM och en Wilier Cento 1. Har suttit och dreglat över Christoffers bike (tidigare debattör i denna diskussion) och funderar på om det inte börjar bli dax att slå till på en egen.

Så jag

Annika. Välkommen över till den "ljusa" (campa) sidan. Och jag hittade just din cykel. Fint va. En satan i gatan cykel som skulle sitta som en smäck på dig eller du på den.

Cykeln är en Wilier Zero.7 Camp.Record, Ksyrium SL - Och nu har dom KAMPANJ 649

Ja en Cento är nog inte helt fel. Men det är vit/röd som reas ut i min storlek, och jag vill inte ha en till vit/röd cykel....helt enkelt!

Men en Zero 7 hadde jag gärna tagit 😉 Hadde förmånen att få se den live på CM precis när den kom. Var nere och t

Det är bara till att köpa.

Oj vilken tråd. Den roligaste kommentaren var när någon undrade om Håkan C var full. Humor!

Ja..det blev en jäkla lång diskussion. 😉
Problemet kvarstår dock. Fortfarande ingen ny cykel 🙁

Eftersom det har gått nästan ett år ...

Du kanske inte behöver en ny cykel 🙂

...Haha! Nej..jag behöver absolut ingen ny cykel. Men jag vill...jag vill! 😉

Om du inte kan bestämma dig så gå på den snyggaste det gjorde jag, Wiliers "Imperiale" hos CM Falkenberg och är supernöjd (H:) Lycka till med ditt val!

Efter 6 säsonger på min kära Isaac har jag bestämt mig för en ny kompis.

Stallet utökades idag med en Wilier Cento 1 med Campa Chorus, på CM. Å som krydda på moset slog jag till på ett par DT Swiss RRC DiCut också.

Ska bli superspännande att få köra in