Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelWilier vs Cervélo
You need to log in to create posts and topics.

Diskussionen kanske har kommit så pass långt så att det är dags för TS att ta sig iväg och börja provköra en eller två hojar....

Om det öht skall vara ngn fortsatt diskussion i den här tråden borde den väl handla om varför det är viktigt i vilket land en cykel/ram/pryl är tillverkad?

För den som köper en cykel/ram/pryl för att använda så borde väl att den funkar bra för just denna

Är du onykter?
Hur menar du?

Min är tillverkad i Taiwan. Viktigt? Nja. (H)

Efter att ha följt alla inlägg så verkar det komplicerat att köpa en willer!!

Ursäkta men, fan va ni komplicerar cyklandet!!

Gör det enkelt åk och prova vilken du tycker bäst om!! Lewasport i Motala Säljer Cervelo och du kan bygga cykeln efter dina egn

Möjligheterna är större hos Göran när det gäller att bygga själv.

Vad blir det nu för cykel?

Bah. Jag vägrar att tro att cykeln spelar någon större roll om du jämför cyklar på någorlunda samma nivå. Att grotta ner sig i tester är bara idioti, i verkligheten kommer det inte påverka din prestation om du sitter på en Wilier, en Cervélo eller något a

En av anledningarna till att jag byggde själv, att det vart Argon 18 berode på att geometrin passa, sen får man välja delar efter det som känns bra och är snyggt (i mina ögon)
Magkänslan kan nog aldrig bli bättre efter något man byggt själv.

Återstår att

Ja nog börjar det luta åt ett italienskt köp alltid.Blir ju inget köp denna hösten..(som väntat), men känns jäkligt bra att göra lite efterforskningar i god tid.
Vill inte "stress köpa" sista rea cykeln för i år.Har en cykel som funkar bra och går året r