Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 11:06Jag kör på Wilier Cento1, har inte mycket att jämföra med men jag är jättenöjd. Bor i Skåne med köpte min cykel på Cykelmagneten i Falkenberg , fick rekommendationer från cykelkollegor om CM och jag är nöjd med både Cykel och service...Men nu är man ju su
Jag kör på Wilier Cento1, har inte mycket att jämföra med men jag är jättenöjd. Bor i Skåne med köpte min cykel på Cykelmagneten i Falkenberg , fick rekommendationer från cykelkollegor om CM och jag är nöjd med både Cykel och service...Men nu är man ju su
Quote from ellen olsson on 7 August 2011, 11:15Har du sett och kanske t.o.m. testat den? Göran skulle ta med en till USM i Halmstad idag.
Har du sett och kanske t.o.m. testat den? Göran skulle ta med en till USM i Halmstad idag.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 13:40Den fanns med på USM om man ville känna och klämma lite.
Den fanns med på USM om man ville känna och klämma lite.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 14:38Trevligt med så många inlägg 🙂
Lars: Du verkar säker på din sak 🙂 Och att det är en bra hoj har bevisats gång på gång! Lite synd med begränsade färgscheman(Vit eller Svart)...men men!Har en ju en vit redan, så får bli en svart isåfall!Magnus S: Så san
Trevligt med så många inlägg 🙂
Lars: Du verkar säker på din sak 🙂 Och att det är en bra hoj har bevisats gång på gång! Lite synd med begränsade färgscheman(Vit eller Svart)...men men!Har en ju en vit redan, så får bli en svart isåfall!
Magnus S: Så san
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 17:19Det funkar riktigt bra att ha Sram på Wilier. Körde med det på min SL.
Det funkar riktigt bra att ha Sram på Wilier. Körde med det på min SL.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 17:34Jag har bara sett Zero 7 på Wiliers webb, men vi skall upp till Falkenberg kommande helg så då finns det kanske möjlighet att titta i alla fall...den lär i alla fall inte vara billig, ramset kostar 38000 - kostar o ligga på topp.
Jag har bara sett Zero 7 på Wiliers webb, men vi skall upp till Falkenberg kommande helg så då finns det kanske möjlighet att titta i alla fall...den lär i alla fall inte vara billig, ramset kostar 38000 - kostar o ligga på topp.
Quote from ellen olsson on 7 August 2011, 17:44Till nästa helg kan de kanske ha fått första leveransen så att du kan köpa en också... 😉
Till nästa helg kan de kanske ha fått första leveransen så att du kan köpa en också... 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 19:53@Fredrik. Göran kanske tar bilen i inbyte så kan man ju cykla hem 🙂
@Fredrik. Göran kanske tar bilen i inbyte så kan man ju cykla hem 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 21:49Tror den hamnar ca 10000:- över Colnago EPS, så med rätt komponenter runt 75-80000 kanske?
Tror den hamnar ca 10000:- över Colnago EPS, så med rätt komponenter runt 75-80000 kanske?
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 11:53Ja skulle hellre satsa på bra komponenter. Men nu har jag varit för lat för att läsa igenom tråden så de kanske har nämnts.
Ja skulle hellre satsa på bra komponenter. Men nu har jag varit för lat för att läsa igenom tråden så de kanske har nämnts.