Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 18:56Isac: Ja för att få de komponenter jag vill ha, så måste jag gå ner i pris på ram.Med andra ord en ram som inte är riktigt lika fin, och något tyngre.I williers fall en Izoard el. ev. Gran turismo. Och när det gäller Cervélo en S1 (Aluram) eller RS.
Viss
Isac: Ja för att få de komponenter jag vill ha, så måste jag gå ner i pris på ram.Med andra ord en ram som inte är riktigt lika fin, och något tyngre.I williers fall en Izoard el. ev. Gran turismo. Och när det gäller Cervélo en S1 (Aluram) eller RS.
Viss
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 19:52Rätt tänk!
Tror det var i Kadens nr1 i år det skrevs en del om just det ämnet, leta fram den!
Rätt tänk!
Tror det var i Kadens nr1 i år det skrevs en del om just det ämnet, leta fram den!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 8 August 2011, 20:52Precis så gjorde jag på min Wilier (också köpt i Falkenberg). Gick ner i komponenter (från Record till Chorus) och upp i hjul. Är väldigt nöjd med cykeln. Men en Cerveló är ju alltid Cerveló...
Precis så gjorde jag på min Wilier (också köpt i Falkenberg). Gick ner i komponenter (från Record till Chorus) och upp i hjul. Är väldigt nöjd med cykeln. Men en Cerveló är ju alltid Cerveló...
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:00? på det sista
? på det sista
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:12Vad menar du nu?
Vad menar du nu?
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:36jag kan lova dig att hjulen inte kommer göra dig så värst snabb heller om man väljer å vinkla de så.
jag kan lova dig att hjulen inte kommer göra dig så värst snabb heller om man väljer å vinkla de så.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:22Visst är det kul att cykla på bra grejer, men den största skillnaden avgörs av den som trampar!
Visst är det kul att cykla på bra grejer, men den största skillnaden avgörs av den som trampar!
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 08:48Hej Magnus.
Nu är ju jag barnsligt förtjust i Wilier. Det kanske inte är den bästa av de bästa. Men tro mig, den är tillräckligt bra för oss dödliga.
Men en sak är den i alla fall. Den är klar bland det snyggaste du kan cykla på. Inte många märken som k
Hej Magnus.
Nu är ju jag barnsligt förtjust i Wilier. Det kanske inte är den bästa av de bästa. Men tro mig, den är tillräckligt bra för oss dödliga.
Men en sak är den i alla fall. Den är klar bland det snyggaste du kan cykla på. Inte många märken som k
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:42Patric:Skall leta fram Kadens Nr1...!
Kristoffer:Skall nog göra detsamma...får bli chorus, eller force.Bättre grupp än så har jag inte råd med! Samtidigt jag jag hört, från ganska säker källa, att Cervélo R serien är bekvämare att cykla på än S serien.
D
Patric:Skall leta fram Kadens Nr1...!
Kristoffer:Skall nog göra detsamma...får bli chorus, eller force.Bättre grupp än så har jag inte råd med! Samtidigt jag jag hört, från ganska säker källa, att Cervélo R serien är bekvämare att cykla på än S serien.
D
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:50På vilket sätt leder Cervelo utvecklingen?
På vilket sätt leder Cervelo utvecklingen?