Quote from Berit Bengtson on 9 August 2011, 21:19Jag undrar som David.
Cervelo blev ju fällda i domstol för att ha kopierat Canyon.
Jag undrar som David.
Cervelo blev ju fällda i domstol för att ha kopierat Canyon.
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 22:12Tror bestämt att jag skrev -Ligger i täten och inte leder.Sen väljer man ju själv hur man vill tolka texten.Kanske beronde på vad man själv tycker om just Cervélo? Vad vet jag....
(Vi snackar ju om S-serien, som jag tittat på)
"Cervélo var först och le
Tror bestämt att jag skrev -Ligger i täten och inte leder.Sen väljer man ju själv hur man vill tolka texten.Kanske beronde på vad man själv tycker om just Cervélo? Vad vet jag....
(Vi snackar ju om S-serien, som jag tittat på)
"Cervélo var först och le
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 22:20Är man i täten så leder man.
Jag som trodde att det berodde på cyklisterna.
Är man i täten så leder man.
Jag som trodde att det berodde på cyklisterna.
Quote from Berit Bengtson on 9 August 2011, 22:37Magnus:
Tror du lika mycket på alla försäljares reklamtexter?Dessutom verkar det inte som om Cervelo håller med CykelCity.
Om S3 är så bra, varför utvecklade de då S5?
http://s5.cervelo.com/en_us/bikes/2011/S5/
Magnus:
Tror du lika mycket på alla försäljares reklamtexter?
Dessutom verkar det inte som om Cervelo håller med CykelCity.
Om S3 är så bra, varför utvecklade de då S5?
http://s5.cervelo.com/en_us/bikes/2011/S5/
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 23:34Magnus>> En liten valguide efter smak.
Man kan säga att campas växlar är gjorda för att tyst glida i, dvs man märker knappt, lite mossigt.
Sram är mer distinkta med lite kling och klang, man märker vad man gör!
Svagheten i Force-gruppen är vevlagret, val
Magnus>> En liten valguide efter smak.
Man kan säga att campas växlar är gjorda för att tyst glida i, dvs man märker knappt, lite mossigt.
Sram är mer distinkta med lite kling och klang, man märker vad man gör!
Svagheten i Force-gruppen är vevlagret, val
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 05:57Du har inte kört med Campagnolos växlar med andra ord.
Du har inte kört med Campagnolos växlar med andra ord.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 07:36"Man kan säga att campas växlar är gjorda för att tyst glida i, dvs man märker knappt, lite mossigt.
Sram är mer distinkta med lite kling och klang, man märker vad man gör!"Det är bla det som gör att jag personligen föredrar Campa. Jag vet att jag växla
"Man kan säga att campas växlar är gjorda för att tyst glida i, dvs man märker knappt, lite mossigt.
Sram är mer distinkta med lite kling och klang, man märker vad man gör!"
Det är bla det som gör att jag personligen föredrar Campa. Jag vet att jag växla
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 08:56Håkan och Fp. David...
Om ni eventuellt missat mitt inledande av denna tråd så tar jag det igen..."Börjat titta på ny hoj till våren/sommaren nästa år och har fastnat lite för Wilier. Men även Cervelo är ett alternativ. (Hos Cykelmagneten & Cykelcity)
S
Håkan och Fp. David...
Om ni eventuellt missat mitt inledande av denna tråd så tar jag det igen...
"Börjat titta på ny hoj till våren/sommaren nästa år och har fastnat lite för Wilier. Men även Cervelo är ett alternativ. (Hos Cykelmagneten & Cykelcity)
S
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 09:05Fredrik: Har du både Sram och Campa, eller har du haft Campa tidigare? Har idag Shimano (105/Ultegra) så oavsett vad jag väljer, så blir det en ny erfarenhet! Från början var jag bomsäker på Sram Red "black", men när man inser att man måste gå ner i pris
Fredrik: Har du både Sram och Campa, eller har du haft Campa tidigare? Har idag Shimano (105/Ultegra) så oavsett vad jag väljer, så blir det en ny erfarenhet! Från början var jag bomsäker på Sram Red "black", men när man inser att man måste gå ner i pris
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 09:14Jag försöker föra en dialog även med andra deltagare i diskussionen. Det är därför detta kallas diskussionsforum.
Jag försöker föra en dialog även med andra deltagare i diskussionen. Det är därför detta kallas diskussionsforum.