Quote from Guest on 19 February 2015, 14:09Nu kär vi äntligen igång vår koppling till Withings API för vikt-data. Vi börjar med några veckors betatest. Om ni är ivriga och vill komma igång redan nu är ni välkomna som betatestare.
De som gör inlägg i denna tråd lägger jag in som betatestare samt m
Nu kär vi äntligen igång vår koppling till Withings API för vikt-data. Vi börjar med några veckors betatest. Om ni är ivriga och vill komma igång redan nu är ni välkomna som betatestare.
De som gör inlägg i denna tråd lägger jag in som betatestare samt m
Quote from Funbeat user on 19 February 2015, 14:19Jag är mycket gärna med.
Jag är mycket gärna med.
Quote from Funbeat user on 19 February 2015, 14:22Jag har lagt till dig nu, Peter.
Jag har lagt till dig nu, Peter.
Quote from Funbeat user on 19 February 2015, 15:04En sån våg tror jag att jag har. Måste dock byta batterier först 🙂 Hänger gärna på.
En sån våg tror jag att jag har. Måste dock byta batterier först 🙂 Hänger gärna på.
Quote from Funbeat user on 19 February 2015, 15:15Mattias, du är inlagd nu. Spring å köp batterier =)
Mattias, du är inlagd nu. Spring å köp batterier =)
Quote from Bjarne Lewin on 3 March 2015, 07:47Du får gärna lägga till mig också 🙂
Du får gärna lägga till mig också 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 08:32Välkommen Evely.
Välkommen Evely.
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 20:42Och mig... 😀
Och mig... 😀
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 21:22Jaha, var visst här man skulle säga till om man ville vara med.
Så, jag är gärna med.
H
Jaha, var visst här man skulle säga till om man ville vara med.
Så, jag är gärna med.
H
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 23:14@Micke, @Hans: Ni är med som betatestare nu.
@Micke, @Hans: Ni är med som betatestare nu.