Quote from Funbeat user on 4 December 2015, 14:33@Henrik, du är inlagd.
@Henrik, du är inlagd.
Quote from Funbeat user on 1 January 2016, 16:55Hej!
Jag är gärna med och Betatestar.
Hej!
Jag är gärna med och Betatestar.
Quote from Funbeat user on 8 January 2016, 09:57Välkommen Roland!
Välkommen Roland!
Quote from Funbeat user on 9 January 2016, 02:23Tack! Är i Thailand på semester med familjen just nu, men börjar testa när jag kommer hem i slutet av januari...
Tack! Är i Thailand på semester med familjen just nu, men börjar testa när jag kommer hem i slutet av januari...
Quote from Funbeat user on 14 January 2016, 20:29När kan man räkna med att betaperioden är över..? Borde den inte vara rätt stabil efter ett år? (H)
När kan man räkna med att betaperioden är över..? Borde den inte vara rätt stabil efter ett år? (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2016, 09:15Jo, med tanke på frånvaron av bugrapporter så är det nog stabilt. Vad säger betatestarna? Är det dags att släppa funktionen?
Jo, med tanke på frånvaron av bugrapporter så är det nog stabilt. Vad säger betatestarna? Är det dags att släppa funktionen?
Quote from Funbeat user on 15 January 2016, 20:12Frågar du mig så är den bara att släppa, jag har tagit för givet att betatestet var över för länge sedan och det var först när jag skulle koppla vågen till tjejens konto som jag upptäckte att funktionen inte fanns... (t+)
Frågar du mig så är den bara att släppa, jag har tagit för givet att betatestet var över för länge sedan och det var först när jag skulle koppla vågen till tjejens konto som jag upptäckte att funktionen inte fanns... (t+)
Quote from Funbeat user on 18 January 2016, 08:22Tycker jag också, fungerar bra.
-Jimmy
Tycker jag också, fungerar bra.
-Jimmy
Quote from Funbeat user on 18 January 2016, 13:54Funkar bra, kör!
Funkar bra, kör!
Quote from Funbeat user on 18 January 2016, 21:55Jag har skrivit en kommentar (som fortfarande är obesvarad) i gruppen som skapades till betatestet (länk högst upp). Tar gärna emot svar innan något stängs ner...
Jag har skrivit en kommentar (som fortfarande är obesvarad) i gruppen som skapades till betatestet (länk högst upp). Tar gärna emot svar innan något stängs ner...