Quote from Funbeat user on 21 January 2016, 13:34Ledsen Marie, jag hade missat din fråga. Jag ska titta på den. Men vi kommer förstås inte stänga ner någonting, utan snarare "öppna" när vi går i skarp drift.
Ledsen Marie, jag hade missat din fråga. Jag ska titta på den. Men vi kommer förstås inte stänga ner någonting, utan snarare "öppna" när vi går i skarp drift.
Quote from Funbeat user on 26 January 2016, 21:57Topp!
Återkom gärna när du vet vad som "pågår" 😉
Topp!
Återkom gärna när du vet vad som "pågår" 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2016, 22:00Hepp! 😀 Nu när jag lagt in fler "viktpunkter" för att importera verkar det som att datumen rättat till sig! 😀 Problemet verkar således vara löst! 😀
Hepp! 😀 Nu när jag lagt in fler "viktpunkter" för att importera verkar det som att datumen rättat till sig! 😀 Problemet verkar således vara löst! 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2016, 16:27Ny våg på väg med posten. Är gärna med och testar.
Ny våg på väg med posten. Är gärna med och testar.
Quote from Funbeat user on 22 February 2016, 08:45@Lars: Vi har släppt funktionen, så det går bra att köra utan att vara med i betaprogrammet.
@Lars: Vi har släppt funktionen, så det går bra att köra utan att vara med i betaprogrammet.
Quote from Funbeat user on 22 February 2016, 20:46Perfekt (t+)
Vågen kom idag så det blir till att koppla ihop i morgon.
Perfekt (t+)
Vågen kom idag så det blir till att koppla ihop i morgon.