Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2015, 18:28Ja, jag ser vikterna på withings egna hemsida och nä jag tror inte att det är withings egna app. Det är en Dan Crevier som har skapat den och ja jag har vänt mig till honom angående appen.
Anledningen till att jag nu vänder mig till er är att jag tror at
Ja, jag ser vikterna på withings egna hemsida och nä jag tror inte att det är withings egna app. Det är en Dan Crevier som har skapat den och ja jag har vänt mig till honom angående appen.
Anledningen till att jag nu vänder mig till er är att jag tror at
Quote from Funbeat user on 7 June 2015, 16:14är gärna betatestare
är gärna betatestare
Quote from Marléne Lönnqvist on 23 August 2015, 11:53Kan också vara betatestare nu när vi skaffat en.
Kan också vara betatestare nu när vi skaffat en.
Quote from Funbeat user on 24 August 2015, 20:02Håller med föregående talare, är gärna med som betatestare.
Håller med föregående talare, är gärna med som betatestare.
Quote from Funbeat user on 27 August 2015, 15:40Ursäkta dröjsmålet. Jag har missat att vittja den här tråden..
Nu är nu med som betatestare (Johan, Fredrik, Béatrice)
Ursäkta dröjsmålet. Jag har missat att vittja den här tråden..
Nu är nu med som betatestare (Johan, Fredrik, Béatrice)
Quote from Funbeat user on 20 September 2015, 19:54Hej. Jag har också köpt en withings våg. Kan jag få bli betatestare?
Hej. Jag har också köpt en withings våg. Kan jag få bli betatestare?
Quote from Funbeat user on 8 October 2015, 13:24Jag är gärna med och testar.
//Andreas
Jag är gärna med och testar.
//Andreas
Quote from Funbeat user on 19 November 2015, 14:04Jag skulle gärna vara med också!
Jag skulle gärna vara med också!
Quote from Funbeat user on 21 November 2015, 12:56Fixat.
Fixat.
Quote from Funbeat user on 4 December 2015, 08:41Jag är gärna med och betatestar.
Jag är gärna med och betatestar.