Quote from Jan Lundquist on 12 May 2008, 09:47Tänk så olika man kan vara!
Tänk så olika man kan vara!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:21Jag läste för ett tag sedan en väldigt intressant artikel om orsaker till håll och hur man får det att släppa. Enligt artikelförfattaren beror håll på kramp i diafragman orsakad av att exempelvis magsäcken trycker på den (diafragman alltså). Det vanliga ä
Jag läste för ett tag sedan en väldigt intressant artikel om orsaker till håll och hur man får det att släppa. Enligt artikelförfattaren beror håll på kramp i diafragman orsakad av att exempelvis magsäcken trycker på den (diafragman alltså). Det vanliga ä
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 17:28Ska nog ut och jogga idag och får jag håll igen får jag prova några av dom här knepen så får jag se om nå hjälper just mig 🙂
Ska nog ut och jogga idag och får jag håll igen får jag prova några av dom här knepen så får jag se om nå hjälper just mig 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:30Gick jättebra att jogga idag kände inte minsta av håll på nå sätt.
Är verkligen inte en joggingmänniska egentligen utan hänger hellre på gymmet men när det går så här bra att jogga så är det riktigt kul måste jag erkänna 🙂
Gick jättebra att jogga idag kände inte minsta av håll på nå sätt.
Är verkligen inte en joggingmänniska egentligen utan hänger hellre på gymmet men när det går så här bra att jogga så är det riktigt kul måste jag erkänna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:22Kul, välkommen i klubben 🙂
Det är verkligen kul när det flyter och kroppen inte protesterar. Man blir stark!
Kul, välkommen i klubben 🙂
Det är verkligen kul när det flyter och kroppen inte protesterar. Man blir stark!