Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 10:42Haha, jag bromsar uppenbarligen för sällan! Blir ju bara en gång per cykelpass...
Ska man bromsa mer med bakbromsen då eller? Hur gör man?Urs vad jag har high-jackat den här tråden...
Haha, jag bromsar uppenbarligen för sällan! Blir ju bara en gång per cykelpass...
Ska man bromsa mer med bakbromsen då eller? Hur gör man?
Urs vad jag har high-jackat den här tråden...
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 12:56Beror väl helt på hur det ser ut, i en brant nedförsbacke med kurva så får jag hellre släpp/sladd med bakhjulet än med framhjulet om man säger så 🙂
Beror väl helt på hur det ser ut, i en brant nedförsbacke med kurva så får jag hellre släpp/sladd med bakhjulet än med framhjulet om man säger så 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 13:27Jag skulle nog välja X Planet rent generellt. Tror att mycket av det man betalar för en Cervelo beror på märket. Inte för att den har dålig kvalitet men det är lite för mycket Cervelo-hype idag!
(Ursäkta om jag är OT från OT. Gör ett försök att ta oss ti
Jag skulle nog välja X Planet rent generellt. Tror att mycket av det man betalar för en Cervelo beror på märket. Inte för att den har dålig kvalitet men det är lite för mycket Cervelo-hype idag!
(Ursäkta om jag är OT från OT. Gör ett försök att ta oss ti
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 13:39Just idag skulle jag verkligen inte välja Planet X.
Beställde en ny cykel från dem 25/4 och efter tjatande på mailen fick jag besked om att cykeln kommer skickas imorgon och beräknad leveranstid är fyra dagar efter det.
Att det tar en månad att plocka i
Just idag skulle jag verkligen inte välja Planet X.
Beställde en ny cykel från dem 25/4 och efter tjatande på mailen fick jag besked om att cykeln kommer skickas imorgon och beräknad leveranstid är fyra dagar efter det.
Att det tar en månad att plocka i
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 13:44OK, jag avsåg snarare kvalitet/pris-relationen än deras service som jag inte vet något om...
OK, jag avsåg snarare kvalitet/pris-relationen än deras service som jag inte vet något om...
Quote from ellen olsson on 22 May 2012, 13:54Jag har inte haft några direkta problem med deras service, men det var en klåpare som dragit styrlagerbulten på min CX.
Jag har inte haft några direkta problem med deras service, men det var en klåpare som dragit styrlagerbulten på min CX.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:34Bättre att sätta ihop cykeln själv. Då blir det som det blir men man lär sig något på det.
Bättre att sätta ihop cykeln själv. Då blir det som det blir men man lär sig något på det.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:33Joo. Jag började kolla på det, men gav upp efter att i flera timmar försöka förstå hur olika slags komponenter ska kunna passa ihop med varandra... Det är en djungel! Dessutom är jag inte säker på att det blir billigare. Håller man lite koll på reorna kan
Joo. Jag började kolla på det, men gav upp efter att i flera timmar försöka förstå hur olika slags komponenter ska kunna passa ihop med varandra... Det är en djungel! Dessutom är jag inte säker på att det blir billigare. Håller man lite koll på reorna kan