Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
NormalLast post
DevCode SuperheroesSuper athletic superheroes at DevCode.1 Topic · 4 PostsLast post: Lidingöloppet · 13 years ago · Guest
Min Utmaning
Min Utmaning är ett träningsinitiativ som vi på Runners World gör tillsammans med Powerade och FunBeat.
Vårt mål är att du, med träningshjälp samt fina tävlingspriser från oss och inspiration från alla andra deltagare, ska våga utmana dig själv att klara nya träningsmål.
Du går enkelt med på www.minutmaning.se och loggar din träning genom att använda hashtaggen #minutmaning här på FunBeat eller Twitter så får du chansen att bland annat vinna en helårsprenumeration på Runners World.
Sedan är det bara att diskutera din träning, hitta utmaningskompisar och ställa frår till våra coacher direkt i den här gruppen eller på www.minutmaning.se
Så, vad är din nästa utmaning?0 Topics · 0 PostsNo topics yet!

Min Utmaning är ett träningsinitiativ som vi på Runners World gör tillsammans med Powerade och FunBeat.
Vårt mål är att du, med träningshjälp samt fina tävlingspriser från oss och inspiration från alla andra deltagare, ska våga utmana dig själv att klara nya träningsmål.
Du går enkelt med på www.minutmaning.se och loggar din träning genom att använda hashtaggen #minutmaning här på FunBeat eller Twitter så får du chansen att bland annat vinna en helårsprenumeration på Runners World.
Sedan är det bara att diskutera din träning, hitta utmaningskompisar och ställa frår till våra coacher direkt i den här gruppen eller på www.minutmaning.se
Så, vad är din nästa utmaning?0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
ResorHär kan man kan diskutera, ge och få tips på "aktiva" resor (inte typen ligga på stranden-semester) av olika slag. 1 Topic · 13 PostsLast post: Island på cykel · 15 years ago · Guest
Intresse för Military träning i Karlstad?Finns det fler på detta forum som bor i Karlstads närhet som skulle vilja se en möjlighet att träna "Military Fitness", nån eller några gånger i veckan?Jag vill bara se om det finns ett intresse, det innebär inga förpliktelser eller ens en försäkran om att det kommer att bli en regelbunden träning i Military Fitness, Nordic Military Training eller Boot Camp, vilket man vill.Har ni som jag en stor önskan om att träna styrka, uthållighet och smidighet, utomhus, tillsammans med andra, och inte är rädda för att ta ut er och på köpet bli skitiga, allt med ett leende på läpparna?Kolla då in dessa två länkar:http://www.militaryfitness.se/ (Military Fitness Sweden)http://www.nordicmilitarytraining.se/ambition.aspx (Nordic Military Training)Låter detta intressant anmäle er här!Mvh Anders Forsberg1 Topic · 4 PostsLast post: Hur gör vi för att komma igång? · 13 years ago · Guest
StretchHär kan frår om stretchingens för-/nackdelar tas upp1 Topic · 4 PostsLast post: Hur mycket bör man stretcha? · 13 years ago · Guest
Starkare! Tillsammans!Genom att peppa och utmana varandra kommer vi träna mer! Vi känner varandra och träffas både i och utanför träningen.1 Topic · 4 PostsLast post: Nån som vill träna på fredag? · 13 years ago · Guest
FitnessfightenFör oss som kämpar under handledning av www.fitnessfighten.se1 Topic · 3 PostsLast post: Februari 2012 · 13 years ago · Guest
Damlandslaget i rugby 2012Damlandslagets träningsforum1 Topic · 3 PostsLast post: De senaste lägret · 13 years ago · Guest
Thai BoxningHär tar vi upp allt som rör thai boxning :).0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,097
Users
129
Newest Member: Sonja Ziwes · Currently Online: Carin Simonsson, 128 Guests