Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
NormalLast post
SATS SverigeEn grupp för oss som tränat/tränar på de olika anläggningarna i Sverige.
Vilket SATS är bäst, störst, fräschast, har bäst pass etc.1 Topic · 17 PostsLast post: Har Sats Odenplan för många medlem … · 17 years ago · Guest
Capgemini VR TeamBILD:www.vatternrundan.se/images/layout/Vrlo.gifBILD:www.se.capgemini.com/img/lo.gif1 Topic · 2 PostsLast post: Vätternrundan · 15 years ago · Guest
Göteborgsvarvet startplats grupp 2 säljesMila mig om ni vill köpa min startplats i startled 2.jonsiponsi@gmail.com1 Topic · 2 PostsLast post: Göteborgsvarvet startplats grupp 1 … · 13 years ago · Guest
Före-EfterOBS. GRUPPEN KOMMER INNOM SNART ATT UPPHÖRA.OM NÅN VILL TA UPP TRÅDEN SÅ STARTA GÄRNA EN NY GRUPP.VÄNLIGA HÄLSNINGARHJEn grupp för oss som vill kunna följa vår utveckling med bilder.Tanken är att ha nåt och några som peppar en genom att kunna komentera förändringarna.Har ju hört fler än jag som inte känner att det räcker med den pepp från sina nära i omgivningen. (dvs dom som säger att man är fin även om man lägger på sig 20kg. Eller blir stötta när man inte vill äta några extra tårtbitar)Tanken är att i gruppen, där vi med hjälp av mått och bilder, uppriktigt kan peppa och hjälpa varandra ( och oss själva ) att slita vidare.Detta även om målet är att gå ner 2kg eller 20kg, få större armmuskler eller mindre ben. Det ska finnas i bakhuvudet att nån faktiskt kommer att se mig vid invägningen.Då flera med mig INTE gillar att öppet lägga ut bilder är klubben låst.Klubben administreras av flera.Mer info finns för medlemar:)SÅ har du ett intres1 Topic · 7 PostsLast post: Men hur svårt ska det vara? · 16 years ago · Guest
Nordvästra Skåne is working out!Alla som bor eller har nån anknytning till Nordvästra Skåne är välkomna i gruppen. Vi chattar lokalt och globalt om allt mellan himmel och jord, inspirerar och tipsar varandra. Joina och var dig själv, inget annat krävs för att vara med i gruppen.1 Topic · 7 PostsLast post: Vad tränar ni, var och hur mycket? … · 15 years ago · Guest
kraftigt överviktigFör oss som är kraftigt överviktiga men tränar och kämpar . Här kan vi byta erfarenheter o stötta varandra.1 Topic · 26 PostsLast post: träningstips · 18 years ago · Guest
Sigma Kudos Sport CompetitionThis discussion group is intended for Sigma Kudos Sport Competition.1 Topic · 3 PostsLast post: Sigma Kudos Sport Competition · 13 years ago · Guest
KO Enterprise Web - Hälsotävling 2.0Här är den slutna gruppen för KO Enterpise Web:s hälsotävling.1 Topic · 3 PostsLast post: Hur många timmar usability kan vi … · 14 years ago · Guest
HundarAllt om hundar; rasprat, aktivitetsprat, tävlingsprat, utställningsprat. 1 Topic · 134 PostsLast post: Vilken hundras har du, och varför? … · 18 years ago · Guest
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,097
Users
135
Newest Member: Sonja Ziwes · Currently Online: Carin Simonsson, 134 Guests