Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet
You need to log in to create posts and topics.

Det är skittråkigt och regnigt! 😉

Haha!

Jag har nu börjat med lite backgräning (Hammarbybacken) för att få upp flåset mer. Måste dock lyckas bli av knäproblemen som kommer efter ca 1 mil 🙁 Blir nog cykling till sommaren!

Nej,
det blir surfning till sommaren!

Mer konditionsträning än man tror!

Coolers, om några dagar så vet jag också! Ska bli klart spännande att testa. Vad jag förstått så slår man sig ordentligt?

Jag har inte slagit mig alls. Linda del Mar beach är långgrund, så där landar man i vatten.

Däremot tror jag man skulle slå sig som fan på tex Half Moon Bay; vågorna där bryter precis i stranden eftersom det blir djup så snabbt.

Däremot har jag skavt av

Jag ska springa Lidingö-loppet i höst. Vindsurfa ska jag göra hela helgen i HagaPark på Öland 🙂

Blir det första Lidingöloppet för dig?

Apropå surfning så har jag testat nu också, vågsurfning alltså. Hur kul som helst. Och svårt. Och jobbigt!

JEpp, det är första lidningö-loppet för mig om vi bortser från Lidingöloppet på 2 och 3 km för 17 år sedan 🙂

Det blev trimmaran ut till Sandhamn och vindsurfing i ytterskärgården istället för Haga Park 🙂 Tillbaks hemma och laddar för lidingöloppet. Nästa vecka ska jag köra backträning i Hammarbybacken!

Låter schysst.

Har du nån speciell plan för backträningen i Hammarbybacken? Typ x antal ggr, stanna i mitten eller dylikt? Vore intressant att veta om man ska satsa på att tokspringa så snabbt man orkar, eller om det är bättre att hålla ett visst tempo e