Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:07Oh Hellasgården, påminde mej om att jag faktikst sprang MELLAN en fjolårskalv och en lösdrivande hund. Inte ett skall från hunden, det såg ut som han bara ville leka med den stora kompisen från skogen. Dom satte av över kalhygget och försvann i skogen på
Oh Hellasgården, påminde mej om att jag faktikst sprang MELLAN en fjolårskalv och en lösdrivande hund. Inte ett skall från hunden, det såg ut som han bara ville leka med den stora kompisen från skogen. Dom satte av över kalhygget och försvann i skogen på
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:08min redan omnämnda bror - björn - var i sin ungdom ute och cyklade i skogen, rundade ett snårigt hörn och krockade med en stor älg.
hahha, de vart skitskrajja båda två och satte av med rasande fart åt varsitt håll.
så kan det gå
min redan omnämnda bror - björn - var i sin ungdom ute och cyklade i skogen, rundade ett snårigt hörn och krockade med en stor älg.
hahha, de vart skitskrajja båda två och satte av med rasande fart åt varsitt håll.
så kan det gå
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:11Apropå bilar ... Fick min dåvarande Volvokombi anfallen av en brunstig rentjur, som ville knuffa bort alla andra större föremål från "hans" vägstump. Volvon vann förstås, fast med spräckt strålkastare. Dock ingen som helst träning inblandad 🙂
Apropå bilar ... Fick min dåvarande Volvokombi anfallen av en brunstig rentjur, som ville knuffa bort alla andra större föremål från "hans" vägstump. Volvon vann förstås, fast med spräckt strålkastare. Dock ingen som helst träning inblandad 🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2008, 13:44Jag har faktiskt skrämt upp en älg i Ursviks 15km-spår en gång!
Jag har faktiskt skrämt upp en älg i Ursviks 15km-spår en gång!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:09Min närmaste upplevelse med en älg var när jag höll på att CYKLA på en. Inte så trevligt... Men man cyklade snabbt hem sen i allafall 😀
Min närmaste upplevelse med en älg var när jag höll på att CYKLA på en. Inte så trevligt... Men man cyklade snabbt hem sen i allafall 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:13Min närmsta älg var när jag käkade upp delar av en älg.
Sedan har jag suttit på Baja och spanat in gråvalar och de är stora!
Den mexikanska ölen kan också ha spelat in.
Min närmsta älg var när jag käkade upp delar av en älg.
Sedan har jag suttit på Baja och spanat in gråvalar och de är stora!
Den mexikanska ölen kan också ha spelat in.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:15Längs min runda kan man springa på en och annan ekorre och kanske en lös flatcoated retriever... Tack gode gud för att vi inte har björn i Oslo... 😉
Längs min runda kan man springa på en och annan ekorre och kanske en lös flatcoated retriever... Tack gode gud för att vi inte har björn i Oslo... 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:17Inga Myskoxar i parkerna?
Inga Myskoxar i parkerna?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:18Personligen har jag varit nära att krocka med en enorm säl på en strandkant i Kaikoura på Nya Zealand. Jag kom farande i mina egna tankar och hör plötsligt ett irriterat frustande och när jag tittar upp så är jag 2-3 meter ifrån en maffig säl. Det var ett
Personligen har jag varit nära att krocka med en enorm säl på en strandkant i Kaikoura på Nya Zealand. Jag kom farande i mina egna tankar och hör plötsligt ett irriterat frustande och när jag tittar upp så är jag 2-3 meter ifrån en maffig säl. Det var ett
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 00:05Mackan... du är galen...
Mackan... du är galen...