Quote from Elias Engqvist on 15 February 2009, 21:45Vad gäller rubriken: Ja!
Vad gäller rubriken: Ja!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 21:48Nejdå Andreas...Tråden handlar om en tvåbarns mamma som undrar om det kan vara farligt att ge sig ut på typ jogging i -12 grader C. Jag har varit med så många,många,många,många år att jag naturligtvis fattar att det är en utopia som jag beskriver. Men se
Nejdå Andreas...Tråden handlar om en tvåbarns mamma som undrar om det kan vara farligt att ge sig ut på typ jogging i -12 grader C. Jag har varit med så många,många,många,många år att jag naturligtvis fattar att det är en utopia som jag beskriver. Men se
Quote from Christer Heinbäck on 16 February 2009, 11:52Oj oj, vilken vändning min tråd tog. (#) Jag bara undrade om ni skulle sprungit i -12 och jag fick svar som jag ville ha, snabbt och bra.
Oj oj, vilken vändning min tråd tog. (#) Jag bara undrade om ni skulle sprungit i -12 och jag fick svar som jag ville ha, snabbt och bra.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:01Det är väl underbart att folk kan gå igång på precis vad som helst.
Det är väl underbart att folk kan gå igång på precis vad som helst.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 00:43Som astmatiker får jag trubbel vid 0 - -5 och kallare beroende på hur länge jag är ute och hur hårt jag kör.
Skaffade lungplus på apoteket och kan nu köra hittills ner till -25 utan problem, många skidåkare har/får astma, ta de lugnt om du ska träna i ky
Som astmatiker får jag trubbel vid 0 - -5 och kallare beroende på hur länge jag är ute och hur hårt jag kör.
Skaffade lungplus på apoteket och kan nu köra hittills ner till -25 utan problem, många skidåkare har/får astma, ta de lugnt om du ska träna i ky