Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning-12 Springa?
You need to log in to create posts and topics.

Såja. Sverige är ett lite land. Funbeat vänder sig till en liten del av dess språkbrukare som är intresserade av löpning och idrottande i allmänhet. Funbeat finns bara kvar om där finns plats för många. Låt det vara högt till tak. Om någon skiver något br

christer och Anne Mari. Stora ord och dessutom påstående väldigt fokuserade på person. Visst så kan man också jobba. Det är upp till var och en. Jag skulle dock vara väldigt försiktig att gå i klinch på den nivån. Dom flesta av oss är här för att vi gilla

Berätta gärna vad för ytterligare val du har utöver de två jag gav. Och vad menar du med att jag borde vara försiktig med... Vet du var jag bor typ eller ?

Nu sjunger vi en sång!
http://www.youtube.com/watch?v=OfbN6VphDxg

Inte alls christer. Jag tycker att man ska skilja på sak och person. Så enkelt är det.

Då du gör inlägg här, gör du precis som jag det som person... Jag förstår inte vad du menar faktiskt -men förklara gärna!

Jag begriper då rakt ingenting. Starta gärna en tråd i Prat-gruppen om vad det är som stör dig.

Angående personangrepp så vet jag inte vad jag ska säga. Du klagade på Funbeats användare så jag bet tillbaka.

Jaha....tunga personliga påhopp(Ifrågasättanden). Ja jag kan ju bara säga att jag håller med en del av er alla i SAK..!..Men kan vi inte för en enda gångs skull sluta med det där personliga??!!...."Isället för Mikael du fattar ju nada,noll ,zero (dåre?!)"

Gör som AM säger nu och starta en tråd om hur förjäkligt OT och imbecillt FB är i en ren tråd!

Inte i en tråd där trådskaparen fick svar efter 10min och även återkom med ett fett leende efter ett fint träningspass i -12 grader!

Lyder inte mitt eget råd och måste direkt fråga Kjell om hur fasen FB, som öppet forum, skulle kunna bli moget för positiv argumentationsmetodik?

Har du hela världen som grupp då? Eller finns det en gräns för antalet deltagare där det ska funka?