Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:10förvisso, men då kanske man ska formulera sig som att det är av läkare man vill ha sina svar.
Om det sen hjälper är ju en annan fråga 😉
förvisso, men då kanske man ska formulera sig som att det är av läkare man vill ha sina svar.
Om det sen hjälper är ju en annan fråga 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 22:14Det är nog läge att avsluta detta. Att man skulle indexera trådar så att bara läkare med viss kompetens hade möjlighet att svara, att forskningsrön i vissa ämnen som endast var statistisk säkerställda var välkomna o.s.v. känns varken naturligt eller speci
Det är nog läge att avsluta detta. Att man skulle indexera trådar så att bara läkare med viss kompetens hade möjlighet att svara, att forskningsrön i vissa ämnen som endast var statistisk säkerställda var välkomna o.s.v. känns varken naturligt eller speci
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 22:40"Vad skulle ni gjort?"
Frågar trådskaparen.
Så att skriva om sina upplevelser av löpning i kyla kan väl inte vara helt OT?
"Vad skulle ni gjort?"
Frågar trådskaparen.
Så att skriva om sina upplevelser av löpning i kyla kan väl inte vara helt OT?
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:23Mikael - Jag är inte intresserad av att höra min egen röst. Jag undrar om inte trådskaparen fick svar ganska snabbt? Trådskaparen var även så här --> (H:) glad efter sitt beslut baserat på FB-kunskap.
Vad gnäller du om?
Mikael - Jag är inte intresserad av att höra min egen röst. Jag undrar om inte trådskaparen fick svar ganska snabbt? Trådskaparen var även så här --> (H:) glad efter sitt beslut baserat på FB-kunskap.
Vad gnäller du om?
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:26Edit: Sorry - svarade i fel tråd!
Edit: Sorry - svarade i fel tråd!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:29Svarade på sorry.
Edit
Ja inte på sorry utan meddelandet som blev ett sorry. Ja ni förstår.
Svarade på sorry.
Edit
Ja inte på sorry utan meddelandet som blev ett sorry. Ja ni förstår.
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:32Jag vet inte om det är mej du svarar Andreas. 🙂
Vad mitt inlägg handlade om som jag nu editerat var att man nog inte ska förvänta sig "läkarsvar" i ett sånt här forum. Läkare är - med all rätt - ytterst försiktiga med att ge medicinska råd över interne
Jag vet inte om det är mej du svarar Andreas. 🙂
Vad mitt inlägg handlade om som jag nu editerat var att man nog inte ska förvänta sig "läkarsvar" i ett sånt här forum. Läkare är - med all rätt - ytterst försiktiga med att ge medicinska råd över interne
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:35Ja men jag försökte ju förklara sorry. Nu blev det ännu mer komplext! Det behövs snart läkare! 😉
Ja men jag försökte ju förklara sorry. Nu blev det ännu mer komplext! Det behövs snart läkare! 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:36Hon har redan sprungit...
Hon har redan sprungit...
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:37And she (H:) it?
And she (H:) it?