Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:39Så tossigt det kan bli när man inte vaknat riktigt. 😀
Så tossigt det kan bli när man inte vaknat riktigt. 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:44Det händer en del kul när man inte riktigt är vaken. 🙂
Det händer en del kul när man inte riktigt är vaken. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:45Berätta Andreas!
Berätta Andreas!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:50Nähää, det blir OT!
Nähää, det blir OT!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 09:03🙁
🙁
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 14:03Oj. En "back-seat" driver.
"Mikael - Jag är inte intresserad av att höra min egen röst". Jag tänkte kanske inte att mitt inlägg direkt var riktat till dig men låt gå då.
Du fattar inte vad jag menar eller du tycker att jag ska hålla käften?
Okej. Jag kan
Oj. En "back-seat" driver.
"Mikael - Jag är inte intresserad av att höra min egen röst". Jag tänkte kanske inte att mitt inlägg direkt var riktat till dig men låt gå då.
Du fattar inte vad jag menar eller du tycker att jag ska hålla käften?
Okej. Jag kan
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 14:30men Mikael - i denna tråden fick ju trådskaparen svar på det hon ville veta så varför postar du denna diskussion här?
Jag kan hålla med om att vissa trådar spårar ur direkt men detta var ju inte en sådan tråd, därför får du inte medhåll av mig här iaf!
men Mikael - i denna tråden fick ju trådskaparen svar på det hon ville veta så varför postar du denna diskussion här?
Jag kan hålla med om att vissa trådar spårar ur direkt men detta var ju inte en sådan tråd, därför får du inte medhåll av mig här iaf!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 17:19Tänkte mig inte att ditt inlägg var riktat till mig heller, utan jag reagerade bara på vad du skrev genom att göra ett till inlägg i tråden. Har inte monterat ur framsätet.
Tycker inte du ska hålla käften. Alla jag möter har inte alltid något, för mig, k
Tänkte mig inte att ditt inlägg var riktat till mig heller, utan jag reagerade bara på vad du skrev genom att göra ett till inlägg i tråden. Har inte monterat ur framsätet.
Tycker inte du ska hålla käften. Alla jag möter har inte alltid något, för mig, k
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2009, 19:34Mikaeil: Om du inte gillar hur FB fungerar har du två val
1. Sluta på FB
2. Försöka förändra det. I så fall föreslår jag gruppen Prat!
Mikaeil: Om du inte gillar hur FB fungerar har du två val
1. Sluta på FB
2. Försöka förändra det. I så fall föreslår jag gruppen Prat!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 20:00Om jag förstår dig rätt Mikael så kanske det är läge för dig att sluta använda internet helt och hållet, eller på sin höjd skaffa en prenumeration på PubMed eller liknande. Du bör ju iaf inte hänga på forum där ingen verkar ha nån "riktig kunskap" att bid
Om jag förstår dig rätt Mikael så kanske det är läge för dig att sluta använda internet helt och hållet, eller på sin höjd skaffa en prenumeration på PubMed eller liknande. Du bör ju iaf inte hänga på forum där ingen verkar ha nån "riktig kunskap" att bid