Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 11:08Oz, vi motionärer betalar _all_ utrustning själva och får inga kontantersättningar alls. 🙂
Oz, vi motionärer betalar _all_ utrustning själva och får inga kontantersättningar alls. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:11För att reflektera över originalfrågan:
För min del har löpningen det senaste året om inte gett mig en annan, så i alla fall en komletterande bild av livet. Har alltid haft rätt hög prio på att njuta, göra det som intresserar mig, och må bra. Intresse har
För att reflektera över originalfrågan:
För min del har löpningen det senaste året om inte gett mig en annan, så i alla fall en komletterande bild av livet. Har alltid haft rätt hög prio på att njuta, göra det som intresserar mig, och må bra. Intresse har
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 19:20Man kanske skulle läst artikeln innan. Löpningen för honom verkar mer ha varit en önöppnare för en alternativ livsstil. Att må bra av träning, resa omkring och se världen och vistas i naturen är viktigare än fina bilar, hus och sommarstur. Det låter preci
Man kanske skulle läst artikeln innan. Löpningen för honom verkar mer ha varit en önöppnare för en alternativ livsstil. Att må bra av träning, resa omkring och se världen och vistas i naturen är viktigare än fina bilar, hus och sommarstur. Det låter preci