Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:05"Förändrat din syn på LIVET"....inte på konsumtion,ädelar,träningsurustning etc,etc.......Om vi åtrskapar den här frågan då...vad svarar ni :..............?????
"Förändrat din syn på LIVET"....inte på konsumtion,ädelar,träningsurustning etc,etc.......Om vi åtrskapar den här frågan då...vad svarar ni :..............?????
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:08Tack Kjell för att du tog mig tillbaka till vad det egentligen handlade om...
Förändrat min syn på livet vill jag bara säga JA. Återkommer gärna med HUR..?!!
Tack Kjell för att du tog mig tillbaka till vad det egentligen handlade om...
Förändrat min syn på livet vill jag bara säga JA. Återkommer gärna med HUR..?!!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 22:14Jag har sysslat med dykning och undervattensfotografering i ganska många år, och som hyfsat nybliven förälder (sedan 1.5 år tillbaka) känns löpning som ett väldigt bra och trevligt alternativ ekonomiskt...! 😀 GPS-klockor och femfingerdojjor i all ära, me
Jag har sysslat med dykning och undervattensfotografering i ganska många år, och som hyfsat nybliven förälder (sedan 1.5 år tillbaka) känns löpning som ett väldigt bra och trevligt alternativ ekonomiskt...! 😀 GPS-klockor och femfingerdojjor i all ära, me
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2009, 22:43Kjelle, du är tokig! - Och ganska rolig!
Kjelle, du är tokig! - Och ganska rolig!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:10Jag tycker det verkar som att många motionslöpare är väldigt prylgalna. Tror inte elitlöpare är det alls på samma sätt. De fokuserar på resultaten, men motionslöpare har inte lika bra resultat att glädjas åt så då roar de sig med dyra prylar istället, tro
Jag tycker det verkar som att många motionslöpare är väldigt prylgalna. Tror inte elitlöpare är det alls på samma sätt. De fokuserar på resultaten, men motionslöpare har inte lika bra resultat att glädjas åt så då roar de sig med dyra prylar istället, tro
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:28Största skillnaden är väl att eliten inte behöver köpa prylarna, de sponsras.
Största skillnaden är väl att eliten inte behöver köpa prylarna, de sponsras.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:32> Största skillnaden är väl att eliten inte behöver köpa prylarna, de sponsras.
Genom att stryka tre små ord blir meningen förmodligen fullständig: "Största skillnaden är väl att eliten inte behöver prylarna."
(Ja, en smula raljant, men jag tror att b
> Största skillnaden är väl att eliten inte behöver köpa prylarna, de sponsras.
Genom att stryka tre små ord blir meningen förmodligen fullständig: "Största skillnaden är väl att eliten inte behöver prylarna."
(Ja, en smula raljant, men jag tror att b
Quote from Catharina Brattlin on 25 September 2009, 15:35Då är det väl ryslig tur att vi motionslöpare finns! När vi nu tycks köpa saker för att dölja vår besvikelse över dåliga resultat.
För jag menar, hur hade det annars gått med konsumtionen av sportrelaterade saker och med deras tillverkare/försäljare, om
Då är det väl ryslig tur att vi motionslöpare finns! När vi nu tycks köpa saker för att dölja vår besvikelse över dåliga resultat.
För jag menar, hur hade det annars gått med konsumtionen av sportrelaterade saker och med deras tillverkare/försäljare, om
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:37Behöver och behöver.
Jag tror det är högre frekvens funktionskläder än urtvättade T-shirts från HM när de första löparna går i mål.
Behöver och behöver.
Jag tror det är högre frekvens funktionskläder än urtvättade T-shirts från HM när de första löparna går i mål.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 15:50Tycker tvärtom att många elitidrottare har väldigt mycket prylar. Det är väl snarare så att det blir komiskt när vi blåbär har allt gear utan att prestera. Själv har jag alltid gillat prylar, men det är först i år det lossnat ordentligt på shoppingfronten
Tycker tvärtom att många elitidrottare har väldigt mycket prylar. Det är väl snarare så att det blir komiskt när vi blåbär har allt gear utan att prestera. Själv har jag alltid gillat prylar, men det är först i år det lossnat ordentligt på shoppingfronten