Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:03Kan 3 par motivera dig att springa oftare så...
Kan 3 par motivera dig att springa oftare så...
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:14Nej jag tycker inte löpning är en prylsport. Finns ingen billigare sport om man är lagd åt det snåla hållet. Och definitivt inte jämfört med cykling och skidåkning iaf. (H)
Fast när jag började springa (vilket är ohyggligt länge sedan) så var det lägga
Nej jag tycker inte löpning är en prylsport. Finns ingen billigare sport om man är lagd åt det snåla hållet. Och definitivt inte jämfört med cykling och skidåkning iaf. (H)
Fast när jag började springa (vilket är ohyggligt länge sedan) så var det lägga
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:31Har 2 par själv, mizuno och asics1130 som har sett sina bästa dagar.
Dags att köpa nya, nån som har bra tips på skor med bra dämpning som funkar
på dåligt underlag utan att vara för täta? (s
Har 2 par själv, mizuno och asics1130 som har sett sina bästa dagar.
Dags att köpa nya, nån som har bra tips på skor med bra dämpning som funkar
på dåligt underlag utan att vara för täta? (s
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 06:52"Blir man en bättre löpare om man har tre par skor?
Man har ju bara ett par fötter!!! 😉 "Hur många rumpor VS byxor har du?
"Blir man en bättre löpare om man har tre par skor?
Man har ju bara ett par fötter!!! 😉 "
Hur många rumpor VS byxor har du?
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:47Känner mkt väl igen den känsla mannen i artikeln beskriver. För mig är löpningen en stor grej i livet, den ger mig glädje, utmaningar, nåt att göra, håller min kropp i form, vänner och nya personer att träffa, osv. Övrigt som känns viktigt i livet är mest
Känner mkt väl igen den känsla mannen i artikeln beskriver. För mig är löpningen en stor grej i livet, den ger mig glädje, utmaningar, nåt att göra, håller min kropp i form, vänner och nya personer att träffa, osv. Övrigt som känns viktigt i livet är mest
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:53Som en av mina vänner sa:
"Jag har de senaste åren upptäckt att jag shoppar lika mycket som tidigare, däremot kommer jag inte längre hem med kläder från modebutikerna utan nästan bara sportutrustning. Och plötsligt har jag börjat köpa onödigt mycket gymp
Som en av mina vänner sa:
"Jag har de senaste åren upptäckt att jag shoppar lika mycket som tidigare, däremot kommer jag inte längre hem med kläder från modebutikerna utan nästan bara sportutrustning. Och plötsligt har jag börjat köpa onödigt mycket gymp
Quote from Urban Nilsson on 23 September 2009, 10:53Jag började löpträna för att det var praktiskt ur tidshänseende med småbarn i hemmet. Som studerande med barn har plånboken ej heller tillåtit särskilt vidlyftiga excesser i löparbutikerna, även om jag ofta suktat.
Med tiden har jag slutat dreggla över G
Jag började löpträna för att det var praktiskt ur tidshänseende med småbarn i hemmet. Som studerande med barn har plånboken ej heller tillåtit särskilt vidlyftiga excesser i löparbutikerna, även om jag ofta suktat.
Med tiden har jag slutat dreggla över G
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 13:30Igår såg jag ett par lila lackboots som jag bara mååååste ha.
Det måste bero på att jag inte har löptränat på länge...Vad gäller löparprylar så är det egentligen bara två saker jag måste ha, ja förutom ett par schyssta skor alltså:
- en bra sportbehå
-
Igår såg jag ett par lila lackboots som jag bara mååååste ha.
Det måste bero på att jag inte har löptränat på länge...
Vad gäller löparprylar så är det egentligen bara två saker jag måste ha, ja förutom ett par schyssta skor alltså:
- en bra sportbehå
-
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 18:31Jag gillar Fridas inlägg... vi skulle nog alla må väl av att tänka efter varför vi köper vissa saker.... Har det verkligen nån positiv inverkan eller är det för att lura oss själva? Den andra sidan av saken att vi ibland behöver lura ut oss i spåren, på c
Jag gillar Fridas inlägg... vi skulle nog alla må väl av att tänka efter varför vi köper vissa saker.... Har det verkligen nån positiv inverkan eller är det för att lura oss själva? Den andra sidan av saken att vi ibland behöver lura ut oss i spåren, på c
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 19:07Okej Erik jag får väl krypa till korset ,du har en poäng där.
Okej Erik jag får väl krypa till korset ,du har en poäng där.